Leuk & betaalbaar hotel Amsterdam

Hee!

Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar ik heb geen idee waar ik het anders moet plaatsen.
Ik wil eind februari 2 daagjes naar Amsterdam met mijn vriend, dus zoek ik een beetje een leuk en vooral goedkoop hotel/bed&breakfast. Het is vooral om te slapen, heel veel zullen we er verder niet zijn aangezien we ons toch vooral in de stad zullen bevinden.

Het is niet erg als het iets buiten de stad is, aangezien we wss toch alles met het OV gaan doen.

Oh en is er ergens een goedkope (liefst gratis) plek om je auto neer te zetten, voor 2 dagen?

Weet een van jullie misschien iets?

Alvast heel erg bedankt!
P.S. Als je tips hebt om te doen in Amsterdam, laat het weten! :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Was hier net ook niet een topic over gemaakt?

Dat zou kunnen, maar in ieder geval niet door mij?

Zou dan stom toeval zijn haha.

Heart ik denk dat jij het ervaringen topic bedoelt :slightly_smiling_face:

TS: wat vind jij goedkoop? ik vind van der valk hotel wel goed en redelijk betaalbaar voor 2 nachten, kun je ook gratis je auto kwijt .

ja een algemeen hotel-topic geloof ik! Daar stonden er ook 2 in Amsterdam in. Het staat in Lifestyle ook

Anders zou ik even hier kijken :

Klopt, maar er zit geen Van der Valk in Amsterdam :wink:

Ik heb gezeten bij die van Amsterdam airport. Ligt er echt heel dichtbij! Kun je vanuit daar met OV naar centrum en heb je daar auto gratis neergezet.

Nee ik bedoelde dit topic.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/ervaringen-hotels-bb-nederland-286176.0.html

Ja dat bedoelde ik met het ervaringen topic haha. Wist de naam er verder niet meer van

Oh haha, ja sorry ik wist ook even niet wat je bedoelde. :grinning:

maakt toch niets uit haha :grinning: