Wat moet je doen als 2 mensen via SMS liegen, over iets dat alles met jou te maken heeft, maar zodra je er achter bent gekomen dat het een leugen was geen van beide een antwoord geeft op de vraag waarom ze dat zeiden, waarschijnlijk omdat ze het gewoon niet willen. En het duurt nog een paar dagen voordat ik ze face to face kan spreken om een antwoord te eisen. Smsen zijn makkelijk te negeren. Dit is ook niet de eerste keer dat een van hen me iets lapt.
Ik snap het niet echt maar misschien de vriendschap verbreken als ze echt zo triest zijn? Verder bellen of face to face spreken en gewoon even wachten.
Als die vrienden vaker tegen je liegen, dan waren het bij mij al geen vrienden meer. Ik zou gewoon wachten tot je ze weer ziet en ze dan confronteren. Laat jezelf niet ook tot hetzelfde niveau zakken en het via de sms doen.
^
Ik denk dat als je niet kan wachten om ze er mee te confronteren, dat je ze inderdaad moet gaan bellen. Dan kunnen ze er ook niet meer omheen. Succes!
Dan zou ik het negeren tot ik ze face to face zou zien
Bellen (misschien zelfs via je huistelefoon zodat ze het nummer niet herkennen) om te zeggen dat het over is en dan negeren zodra je ze face to face ziet.
Mjaah. Ik heb haar al gebeld maar ze nam nooit op. Als het ooit terug opgelost raakt zal ze wel weer met een smoesje komen van: mijn gsm werkte niet deftig waardoor ik niet kon opnemen…langs de andere kant wil ik haar toch nog een kans geven om het uit te leggen. Niet dat er veel goed te praten valt.
Anoniem bellen.