Leugenaar of niet..

Hee iedereen,

Ik heb een probleempje en weet niet wat ik moet doen:( ik heb een vriendje (we noemen hem Y) van 19 en heb nu officieel met hem 5 maanden maar ik ken hem al veel langer. Y had voor mij een vriendin die 1 jaar ouder is dan hij. Ze heet Anna. Anna had voor hem 2 exen en was met beide verder gegaan (alles gedaan). Nu beweert en zweert Y dat zij in hun TWEEJARIGE relatie NIET verder zijn gegaan dan zoenen :O!!! maar dat geloof ik niet. Ze zijn namelijk ook een weekje naar Spanje op vakantie geweest samen en hebben daar in 1 bed geslapen! Sorry voor zo’n lang verhaal maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen :frowning_face: hulp gevraagddd! (PS: de reden waarom hij zogenaamd niet verder dan zoenen is gegaan met haar, is dat hij 2 jongens voor hem teveel vond)

Zeg tegen hem dat je niet boos wordt op hem als het wel is gebeurd en dat je het accepteert als ze seks hebben gehad, dat je het waardeert als hij eerlijk is.

Wat kaBOOm zegt. Maak hem duidelijk dat het ok is als het wel gebeurd is.
De dingen die mij eigenlijk meer zorgen baren zijn:

• Jij vertrouwt hem niet, denkt dat hij tegen je liegt
  • Misschien liegt hij tegen zijn vriendin
  • Als hij erover liegt, vraag ik me af waarom hij niet eerlijk kan/wil zijn?

Waarom zou hij erover liegen? :confused: Misschien is het gewoon waar.

Ik zou niet weten waarom een jongen hier in godsnaam over zou liegen dus misschien is het wel echt waar, al lijkt het me inderdaad niet erg waarschijnlijk als ze twee jaar een relatie hebben gehad. Maak hem duidelijk dat het oké voor jou is dat hij al verder is gegaan en vraag hem er dan nog eens naar. En als hij echt beweerd dat hij niet verder gegaan is dan zoenen dan moet je hem daar maar gewoon in vertrouwen. Een relatie zonder vertrouwen is namelijk niks.

dankjewel voor jullie reacties!!:slight_smile:
maar ik had ook al gezegd dat het niks zou veranderen als hij nu wel eerlijk zou zijn maar hij blijft volhouden dat hij niks heeft gedaan met haar…
Waarom hij erover zou liegen ; toen we nog vrienden waren had ik gezegd dat ik het liefst iemand wilde die nog niks had gedaan… :stuck_out_tongue: dus ik denk dat hij om die reden zou liegen… :frowning_face:

God ja, je zal het wel merken eenmaal het zo ver is of hij ervaring heeft of niet… Ik zou er niet teveel spel van maken. Je kan natuurlijk altijd aan dat meisje vragen of het waar is…

Zou ik niet doen, als hij daar achter komt heb je sowieso de poppen aan het dansen.

Als hij ook nadat je het gevraagd hebt nog steeds zegt dat er niks is gebeurd, kun je niet veel doen dan het accepteren. Ten minste, het is aan jou wat je ermee doet maar je kunt niet anders dan te vertrouwen op zijn woord. En als je hem blijft wantrouwen is een relatie hoogstwaarschijnlijk kansloos.

Ik vraag me af waarom je je zo druk maakt. Dat met zijn ex behoort tot het verleden, laat het daar en ga verder met jullie relatie.

Een vriendin van mij heeft nu een vriendje dat met 7 meisjes voor haar naar bed is gegaan.

Het maakt toch niet uit? Zelfs al is het gebeurd, je kan het moeilijk terug draaien.

Sorry ik snap het even niet helemaal. Want je zegt dat je het niet erg vindt, als hij verder is gegaan. Maar je hebt dus wel eerst voor dat jullie een relatie hadden, gezegd dat je liever iemand hebt die nog niet verder is gegaan. Sorry, dat zal wel aan mij liggen, maar dat gedeelte snap ik niet.
OT: uhmm, ik zou het gewoon zo laten. Idd wat kaBOOM ook zegt, vooral niet aan zijn ex vragen.

Gewoon niet steeds over exen praten, die zijn toch niet zonder reden een ex? Ik heb in begin van vorige relatie daar ook teveel over gepraat met mijn ex en helaas teveel details toen gehoord. Daar heb ik wel van geleerd :stuck_out_tongue:

Waarom wel jij dat eigenlijk weten…? Het is gebeurt of ze seks hebben gehad of niet je kan de tijd toch niet terugdraaien.

Die kans is echt nihil hoor. tenzij 1 van hun strenggelovig is.

Ik vind het ook een beetje vreemd klinken inderdaad. En daarbij, als je als dame zijnde al eerder seks gehad hebt, lijkt het me vrij pittig om daarna 2 jaar geen seks meer te hebben… Ik zou mijn vent zo ongeveer aanranden denk ik…

[quote author=wndaaa link=topic=231307.msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg11297462#msg11297462 date=1333281058]#msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg11297462#msg11297462 date=1333281058] date=1333281058]#msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg11297462#msg11297462 date=1333281058]#msg

Daar ben ik het mee eens, maar ik vraag me wel stiekem af waarom hij daar misschien over liegt. Zo maakt hij er eigenlijk zelf een groter probleem van dan het was.

[quote author=wndaaa link=topic=231307.msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg11297462#msg11297462 date=1333281058]#msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg11297462#msg11297462 date=1333281058] date=1333281058]#msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg[quote author=ChocolatLover link=topic=231307.msg11297462#msg11297462 date=1333281058]#msg

Eh? Walgelijke opmerking.

ze zegt dat HIJ dat heeft gezegd, niet zij zelf.

ik vind het om eerlijk te zijn ook redelijk ongeloofwaardig…

Of hij is homo :stuck_out_tongue: nuja