Letterbak! Ideeën?

hee meiden!

Ik ben net nieuw op girlscene, dus ik weet niet of mijn topic hier goedstaat… :flushed:
Vandaag heb ik mijn kamer helemaal opgeruimd, pfoe wat een klus zeg!
Kledingkast helemaal uitgezocht en opnieuw ingericht, oude spullen weg , zodat ik het nieuwe schopljaar fris en schoon kan beginnen…
Alles is nu dus netjes, maar ik mis toch wat gezelligheid :wink:
Dus ik vroeg me af of jullie nog ideeën hadden om mijn kamer wat op te pimpen en hoe ik een aantal spullen, bijv. tijdschriften, op een leuke en handige manier kan opbergen!
Zelf dacht ik al aan een letterbak voor de decoratie, er staat op zolder nog een grote rechthoekige in t bruin geloof ik. Die wilde ik wit gaan verven! Alleen wat ik er in ga doen weet ik nog niet, nog ideeën?

Ik hoop wat van jullie te horen!
Liefs x :wink:

upje ( :

Wit verven en schattige stukjes stof/behang in de vakjes ‘bekleden’ geeft een heel leuk effect

je kan er zeepjes of andere frutsels en beeldjes in doen. Ik weet niet of je van parfum houdt? Maar bij de etos enzo heb je vaak van die inimini schattige parfum (soort van samples) die er heel leuk in staan.

Gewoon wat frutseltjes bij elkaar zoeken

Eigenlijk kan gewoon ALLES in een letterbak, ik heb er ook 1 en ik had daar eerst allemaal varkens in staan *don’t ask me why* maar nu heb ik er potjes, beeldjes, souvenirtjes en dergelijken in staan. Het is echt leuk om zo’n ding eigen te maken!
Succes xx

niemand meer? :flushed:

Ik heb er ook een, met beeldjes, zeepachtige dingetjes, en zilvere steentjes ;p.
Maar je kan er natuurlijk ook foto’s inplakken of quotes ofzo ;p

Leuk idee!

Ik heb een letterbak van de Action, dat hartje. Ik persoonlijk zou niet in elk vakje wat neer zetten want dan vind ik het nogal druk worden. Ik heb nu 1 vakje gevuld met 2 body lotions van Giorgio Armani, 1 vakje met gelukssteentjes die ik een keer op stage heb gekregen en 2 andere vakjes met parfum. De rest is leeg, en vind het juist mooi zo haha! Maar misschien als je kleinere dingen gebruikt dat het wel mooi staat als alle vakjes gevuld zijn (: Misschien leuk om foto’s te posten van je letterbak, als inspiratie voor anderen?