Let's talk about; le femme-fatale

ik vroeg me af hea, hoe noem je het als een meisje jongens playt?
ik dacht eerst dat er eigenlijk niet van dat soort meisjes bestonden, maar ik werd er laatst heel fijn op gewezen dat ik eigenlijk wel een vrouwelijke player ben. en hoe langer ik er over na denk, hoe meer ik besef dat ik me precies zo gedraag als players… alleen dan zonder het gedeelte van gebruiken voor seks e.d…

dus het bestaat wel, vrouwelijke players…

Ofcourse bestaat het alleen ik weet het ook niet hoe je het noemt :blush: maar vele zeggen een “slet” maar ja dat is ook weer overdreven…

Vrouwelijke players worden altijd sletten genoemd zo’n beetje.

Ja dat dus. Jongens lijken alles te mogen en die zijn cool en populair als ze seks hebben met zoveel mogelijk meiden.

Maar als meiden zoiets doen krijgt ze alleen maar een slechte naam en is ze een slet of een hoer of heel makkelijk. Blabla.

En staat dat ze het niet voor seks doet, maar dan krijg je nog gewoon een sletstempel. Vind het eerlijk gezegd nog best terecht. Ik kijk ook tegen zo’n jongens aan als manhoeren.

Kanker Squared, je weet wel veel over sletten omdat je er eentje bent hee kankerhoer

Het is La femme fatale

En een slet is iemand die ‘makkelijk is’ i guess , ik haat dat woord, ik zou een vrouw die bewust mannen verleid geen slet noemen

Femme fatale is toch juist sterke vrouw? Of is het de la dat het 'm doet?
Maar het woord dat je zoekt TS, is playerette.

Houd is op met je gekanker de hele tijd. Ook al in dat topic van je wat nergens op sloeg -en waar eindelijk een terecht slotje op kwam- gebruik je het woord alsof het water is. Echt, kap er gewoon mee.

+ 1000

Volgens mij is een femma fatale een mooie, krachtige vrouw die weet wat ze wilt, met veel sex-appeal, zo’n beetje alle mannen weet te krijgen en de ogen op haar weet te richten, zowel van mannen als vrouwen. Het hoeft niet te betekenen dat ze per se op die mannen in hoeft te gaan.

Een slet is iemand die te koop loopt met wat ze (niet) heeft, zich makkelijk laat gebruiken en geen klasse heeft.

Eh nee. Wie bepaalt dat? Voor mij zijn zij ook gewoon mannelijke sletjes.

+1.
en la femme fatale, idd.

Slet en soms ook hoer als je met veel het bed deelt.
Ik vind dat nogal ver gaan

Wat de ts bedoelt is inderdaad een playerette. Ik heb daar persoonlijk geen probleem mee, zolang ze maar geen mensen kwetst en de jongens weten waar ze aan toe zijn.

Hoer wordt er voor betaald. Een slet niet. Het verschil tussen de twee zit 'm niet in hoever ze gaan, maar of er geld aan te pas komt.

Ik wil niet irritant doen maar het is nog steeds la femme.

-Verder ga ik dit topic niet lezen omdat mensen verschillende betekenissen aan het woord verbinden-

Player - Playerette is meer van gelijke toch?

Mannenverslindster ^^