Lets make-up betrouwbaar

Hallo iedereen ^^
Ik heb al eerder bij make-up webshops besteld, maar hier hebben ze veel merk en het is goedkoop. Maar juist daarom weet ik niet of deze website: http://www.lets-makeup.nl/
Betrouwbaar is? Heeft iemand daar eerder besteld of niet?
Alvast bedankt!

Ik weet het niet, nog nooit wat besteld.

Hmm oke, up!

Het ziet er een beetje fake uit
maar ik weet niet

Het ziet er belachelijk goedkoop/fake uit. Ik zou het niet vertrouwen.

Hmm oke,
Weet iemand anders nog een paar redelijk goedkope -dure webshop met make-up producten (niet enchantra etc maar iets anders :slightly_smiling_face:?)

de reviews zien er goed uit?

boozyshop.nl!
natuurlijk;-)

oke, laat maar. ze maken spelfouten. niet echt pro toch?

www.bybeautygloss.nl
www.boozyshop.nl
www.zoeva-shop.de
www.beauty88.nl

ik hoop dat je hier iets aan hebt! :slightly_smiling_face:

Dankje wel :wink: Die laatste webshop zal ik gebruiken =D

graag gedaan :slightly_smiling_face:

Hallo.
Ik wil mezelf even voorstellen. Ik ben Corina, de verantwoordelijke bij Let’s Make Up. Ik wil reageren op de topic en de reacties daarop. Ik verkoop al zo’n 5 jaar cosmetica en sinds vorig jaar verkoop ik ook via een webwinkel. En ik moet zeggen, met veel succes. Ik ben ingeschreven bij de KvK, belasting en bij het hoofdbedrijfschap detailhandel dus van louche zaken is geen sprake!!! Ik ben 100% betrouwbaar. Dat iemand de professionaliteit van een webwinkel afmeet aan spelfouten vindt ik erg kort door de bocht. Als het daarop aankomt mag je niemand meer vertrouwen. (Bij de reactie van peanut_ butter staat ook een spelfout) De reden waarom ik de make up goedkoper verkoop is omdat, ik slim inkoop en na 5 jaar natuurlijk mijn contacten heb. Ook heb ik geen "echte"winkel en geen personeel. Ik betaal dus geen huur en geen personeelskosten. Minder kosten= goedkopere produkten. Er zijn al duizenden klanten geweest die graag minder betalen voor dezelfde kwaliteit. Het is allemaal originele merk cosmetica. ik hoop dat ik de zaak een beetje heb kunnen toelichten. Als dit niet het geval is kunnen jullie mij via de webwinkel natuurlijk altijd een mailtje sturen.
groetjes Corina, www.lets-makeup.nl

Ik vind het wel normaal dat je dat doet. Ik bedoel, als ik nog maar iets fout typ wordt het bij mij al verbeterd door mijn browser. Dan zijn er vast toch mogelijkheden om jouw webpagina (tegen een kleine kost misschien) spelfoutvrij te maken? En ik val niet over kleine spelfouten, die maak ik zelf ook. Maar producten met een k schrijven, vind ik al eerder een grote fout…

En ga alsjeblieft een ‘professionele’ webwinkel niet vergelijken met wat iemand op een forum schrijft.

het is toch producten ?

neuh dat hoeft niet per se

Volgens mij wel, hoort bij de nieuwe spelling dacht ik. Net als dat aktie actie is. Door mijn browser wordt produkten ook fout gerekend.

Ik vindt met DT. Dat zie ik zelfs een brugger nog niet opschrijven.

ik ben wel benieuwd eigenlijk. Want had er al wat leuks / goedkoops gezien :grinning:

Okee, vindt ik met dt is erg. Ik heb het berichtje snel getypt dus vandaar. Producten mag volgens mij nog steeds met een C of een K. (pin me daar niet op vast) Maar daar ging het helemaal niet om. Leejlicious vroeg of er al iemand had kennis gemaakt met de webwinkel, en of de winkel betrouwbaar is? Ik heb geprobeerd duidelijkheid te geven. Ik kan bij niemand in de portemonnee kijken en kan niemand dwingen iets uit de webwinkel te kopen. Dus dat doe ik ook niet. Ik kan wel uiteenzetten waarom iets goedkoop is. En dat heb ik volgens mij ook gedaan. Drogisterijen krijgen van de bekende merken een adviesprijs, ze mogen het product dan voor die prijs verkopen. Ik doe dat niet want, make up is toch al duur genoeg. Als iemand de winkel dan nog onbetrouwbaar of fake blijft noemen, okee dan heb ik mijn best gedaan.
Groetjes, Corina