Let op! Oplicht(st)er

jeetje zeg wat erg!

wat voor spullen bood ze aan dan? altijd hetzelfde product (een zelfde sjaal bijvoorbeeld) of steeds andere dingen? dan kunnen we daar rekening mee houden!

omg, hoe sneu ben je dan ;S
snap dat echt niet hoor

Van alles en nog wat…Diegene had echt leuke spullen dus hij/zij is zeker een pro erin. Ik had bij degene nep wimpers gekocht.

Janine Boomhuizen? WIE de *** is DAT dan? =’]
Nee, nooit van gehoord.

Maar, inderdaad, ze had allerlei spullen. Armbandje, Vans, heel topic met kleding / sieraden.

Heb al aangifte gedaan namens de groep, heb ALLE bewijzen/informatie/gegevens gegeven. Mijn verhaal kan je lezen in het onbetrouwbare topic!

Okee. Op het account LOVEXIT heet ze lisa. Heb wel een Lisa broekhuizen op facebook gevonden maar denk niet dat ze dat is, haha.

^ het is waarschijnlijk een man met de naam s. bal omar (of zoiets) die in lelystad woont…

ik ben ook door hem opgelicht >_>

het gekste is nog dat LOVExIT wat van me wou kopen . Maar zei zou het toch gister op de post doen en ze woont in duitsland ? Klopt ook niet want voor hakken vroeg ze ¤15/¤20,- inclusief terwijl de verzendkosten toch erg veel zijn

ik ben voor 25euro opgelicht.

Ja ze moet natuurlijk wel een beetje betrouwbaar overkomen he, ff doen alsof ze zelf ook wat wil kopen enz

Okee. Waarschijnlijk is het ze niet but you don’t know:
Ik ben op facebook gaan kijken, niet veel wijzer geworden:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000676228212 Dit is dus die ene Lisa Broekhuizen. Ze woont in Utrecht. Wadupp zei dat ze ook in Utrecht heeft ingelogd…

Okee… Best wel kansloos dus.

ik zal nog even hetzelfde lijstje hier plaatsen :slightly_smiling_face:

[b]Lijstje met namen en rekeningnummers :

ip-adres: 82-136-254-133.ip.telfort.nl

Accountnamen:
LOVExIT
qwertygirl
triviaaal_
profashionn
girllnextdior
WEYOUNME

Banknummers:
postbank giro: 2609146
abn ambro: 49.45.52.980
ing: 748428615

Onder de namen:
P.F. Habenberg
P.F. Hasenberg
Mw H.D. Nguyen
G.L. Geertsen
F.L. Geertsen
S.F. Mooijen

Als ik zo het onbetrouwbare verkopersforum doorkijk, zie ik dat de volgende mensen door dezelfde persoon opgelicht zijn onder verschillende nicknamen:

heartattxck ¤25,00
kuzzz ¤25,00
cxmille ¤20,00
Radiomonsterrrr ¤25,00
Hpfangirl ¤2,00
BNDR ¤8,00
wadupp ¤25,00
Lyfa ¤14,00
XJEAMY ¤20,00
Grazia ¤ 8,00
CatEyes ¤5,00
Shopze ¤ ??
chickgotstyle ¤ ??
FASHIONLOVEEEx ¤ 7,00
xPinkSky ¤8,00
brightside ¤11,00
MYLIFEISAVERAGE ¤7,00
xHighHeelsx ¤7,00
foreverdancing ¤16,00
sensibility ¤8,00

Deze persoon heeft dus sowieso al voor ¤241,00 buit gemaakt!!! [/b]

ik heb het hele verhaal gelezen op het onbetrouwbare verkoperstopic en ik kan me er zelf zo over opwinden ookal ben ik zelf niet opgelicht!!

Oja tuurlijk haha, maar ze heeft ook aanfotos enzo dus dat lijkt wel betrouwbaar. Maar oja hoe kan je allemaal andere namen hebben ? gewoon andere pasjes van mensen gebruiken ofzo ?

Kansloos.

ik zou zeggen; aangeven! girlscene heeft het IP adres toch? en de politie kan alles zo nazoeken waar diegene woont enz… en dan heb je diegene snel te pakken, toch?

ik kan me hier idd ook heel kwaad om maken, waarom bestaan er in godsnaam zulke zielige mensen?

Heb al aangifte gedaan vandaag. Het is minder makkelijk dan jullie denken… Want de oplichter kan vanuit andere IP-adressen opereren, en kan ook bankrekeningen van andere mensen hebben over gekocht. Dit is wat de politie mij vertelde. Ik baal hier echt als een stekker van.

Sterker nog: wat nou als zo’n oplichter vanuit een internetcafé of bij vrienden/kennissen thuis opereert…?

Ik ben voor 8,- opgelicht
en een meisje: foreverdancing voor 16.-!