Let op! Oplicht(st)er

Hoi meiden,

Van lezeressen hebben wij gehoord dat meerdere meiden op het Girlscene forum zijn opgelicht door een dame/heer.

Deze persoon heeft meerdere accountnamen, namelijk:

• Girlnextdiorr
  • LOVExIT
  • qwertygirl
  • triviaaal_
  • profashionn

De bijbehorende ip-adressen zijn gebanned en deze persoon heeft bericht van ons ontvangen. Uiteraard is het plaatsen van berichten op het Girlscene forum met als intentie enige vorm van OPLICHTING ten strengste verboden!

Graag wil ik jullie laten weten altijd voorzichtig te zijn met het geven van gegevens en/of het overmaken van geld naar onbekenden. Helaas zijn er mensen die daar misbruik van maken, jammer genoeg…

With that being said… :slight_smile: Veel forumplezier! En mocht je iets geks tegenkomen… laat het mij weten → marjolein@girlscene.nl.

Liefs, Marjolein
Hoofdredactrice Girlscene.nl

Ps. Is iets verdacht, maar weet je het niet zeker? Of wil je andere meiden op de hoogte brengen? Laat dan HIER een post achter, in het daarvoor bestemde topic.

+ WEYOUNME

UP!
Zorg ervoor dat hij/zij hier niet mee door kan gaan!

zulke mensen zijn echt triest…

ik ben ook opgelicht door een van zijn/haar gebruikersnamen zegmaar.
voor 20 euro ):
dat er zulke mensen bestaan, tja…

same here voor 20,-

idd, erg triest

fijn, tien euro weg!

Weet iemand wat haar echte naam is? Ze gebruikt op elk profiel een andere naam, maar ik heb het geld over moeten maken naar Janine Boomhuizen, jullie ook?

zet dan ook het rekeningnummer bij, want die verander je niet zomaar
diegene kan gewoon op een ander ip-adres weer een account maken

om geld over te maken, heb je ook de naam nodig toch? Ik wel in ieder geval.

Triest.

Ik voor 25,-!
ECHT KANSLOOS DIE PERSOON

Heel triest idd.

wat als we nou allemaal aangifte doen? Er zijn nu al 4 mensen die door haar zijn opgelicht en er zullen er nog wel meer bijkomen. Mij gaat het niet om het bedrag hoor, maar meer dat ze dit nooit meer kan doen.

haha, zij heeft 34 berichten en 7 sterren.

Zeer triest, maar kan er verder niks aan gedaan worden?

Misschien omdat het de admin is :stuck_out_tongue:

Jullie moeten sowieso allemaal aangifte gaan doen, misschien gaat de politie er dan achteraan.

ja, maar is Janine Boomhuizen wel haar echte naam? Heeft ze die bij alle geldtransacties gebruikt?