Lesbische Vriendinnen

Nou kijk he, het is misschien een hele domme vraag i dont know… maarja doet er niet toe…
Ik heb heel veel Lesbische vriendinnen en hun hebben het ervaak over dat ze ontmaagd zijn dan en dan en door wie maar de zijn dus ontmaagd door een meisje
duh… maar ik snap nou dus niet hoe wil een meisje een meisje ontmaagden? en nu geen reacties van vraag lekker aan die vriendinnen want zo goed ben ik nou ook weer niet met ze bevriend…
nouja…

XXX

dildo?

DAT HEB IK OOK XD Dan denk ik; ja maar hoe dan? O.o

Je kan als meisjes zijnde niet ontmaagd worden door een meisje.
oké oké oké, ligt eraan hoe je er tegen aan kijkt XD

Je bent theoretisch als meisjes zijnde pas ontmaagd als er een Hannes binnen in je is geweest…

omg wat leg ik dat weer goed uit X’D

Oke…
haha Thanks voor jullie reacties(A)

XX

Wat is een Hannes? :face_with_raised_eyebrow:
hahah nee grapje xD

Ik heb ook twee lesbische vriendinnen en heb ook ooit hele uitleg gekregen.
Eigenlijk ben je als meisje theoretisch gezien ook pas ontmaagd als er iemand met zijn geslachtsdeel bij je naar binnen is geweest maar als lesbienne kun je dan dus sterven als maagd. Maar als je écht bezig bent geweest met een meisje (bijv scharen, je mag opzoeken wat dat is want dat kan ik zo even niet uitleggen, tegen elkaar ermee aanschuren zeg maar) ben je denk ik voor je gevoel ontmaagd. Voor diegene telt dat dan omdat je lesbisch bent en anders gewoon niet ontmaagd kán worden.
maarja verder heb ik er geen verstand van :’)

Een stevige pik :grinning_face_with_smiling_eyes:

een Dwergkabouter die voor de tandenfee werkt… :3

dan moet je maar even met een Hannes aan de slag en dan pas weer verder met je vriendinnetje XD

T enige wat ik weet is scharen. Maar dat komt door south park xd.

Um, excuse you.

Seks is seks is seks. Wat voor delen daar ook aan te pas zijn geweest. Orale seks en handwerk is ook seks, en als je dat hebt gehad ben je ook ontmaagd.

Wat een ignorance weer hier.

En ik wil daaraan toevoegen dat iedereen zijn eigen ontmaagding anders kan zien. De een vindt dit wanneer hij gezoend heeft, de ander er handelingen onder de gordel zijn verricht, de volgende wanneer er ‘echte’ seks heeft plaatsgevonden. Suit for yourself, maar de meesten vatten dit op als wanneer er inderdaad een ‘Hannes’ heeft meegedaan ja.

Dit is wat ik bedoel, ja. Sinds wanneer is de ene vorm van seks minderwaardig aan de andere en is het geen ‘echte’ seks?
Het is idd persoonlijk, en voor mij is het seks als er minstens twee personen en één set geslachtsdelen aan heeft meegedaan, maar ik ga niet zeggen dat andere mensen geen ‘echte’ seks gehad hebben omdat ze toevallig niet het gereedschap hebben voor zogenaamde ‘echte’ seks.

ETA:
en als echte seks betekent dat er een penis aan mee heeft gedaan, betekent dat dat homoseksuele mannen wel ontmaagd kunnen worden?

Je hebt wel gelijk ik snap je wel. Maar met de ‘’ echte ‘’ ontmaagding word gewoon bedoelt dat er een penis in je kut komt. Sorry voor het taalgebruik ;].

Wow, sjeezus XD calm down…
gelijk weer stress stress stres stress… voel je niet zo beledigt of iets in de richting :'3.
& btw I am NOT ignoring anything

ik citeer,( google is your friend ) :
‘Over ontmaagding wordt gesproken wanneer een man of een vrouw voor het eerst geslachtsgemeenschap heeft gehad. Op dat moment is men dus geen maagd meer’

en iets in mij zegt : handwerk/orale seks is geen geslachtsgemeenschap?
Maar zoals er dus word gezegt, het is hoe je het als lesbische ervaar en hoe je er tegen aankijkt…

Ze is niet gestresst hoor, dus ze hoeft niet te calm down- en?! Ze legt het gewoon goed uit, want wtf je kan als lesbienne, biseksueel, transgender, transseksueel (en sorry Lunaste als ik er nog eentje vergeet?) als maagd sterven ja, maar dat kan je ook als hetero. Seks voor lesbiennes is niet per definitie geen seks omdat er geen penis aan te pas komt. Hallo dan zouden homoseksuele mannen dus ook niet ontmaagd worden wanneer zij anaal seksen? Oh mijn god, waar gáát het over, waar maakt iedereen zich druk om? Seks is seks, en iedereen bepaald dit gewoon voor zich. PUNT UIT. Hoe moeilijk is dat nou?

Geslachtsgemeenschap onder gelijke geslachten kan je ook opvatten als gewoon met ieders geslacht tegen elkaar aan of iets dergelijks. Okee en nu stop ik, want dit gaat nergens meer over, het is gewoon duidelijk en geen gezeik verder meer. Jezus. Okee ik zal wel calm down- en XD

LOLyou, ignorance =/= to ignore.
Oh, en, dat is geen stress, lieverd, dat is het rechtzetten van iets wat je fout hebt.

"The dictionary defines a virgin as: A person who has not experienced sexual intercourse

So how do they define “sexual intercourse?”

The American Heritage Dictionary defines “sexual intercourse” as:
noun:

1. Coitus between humans.
  2. Sexual union between humans involving genital contact other than vaginal penetration by the penis.
    In case you don’t know what coitus means, here’s the definition of that:
    Sexual union between a male and a female involving insertion of the penis into the vagina.

If you look at the second definition of “sexual intercourse” you will see that it’s a sexual union involving genitals. Any genitals. Not just a penis and vagina."

En biseksuelen hebben het nog wel eens over ‘guy virginity’ en ‘girl virginity’.

Ik ben gewoon al dat heterocentrisme zat. Niet dat ik vind dat alles gay moet zijn, verre van, maar ik word er moe van dat als je waaaaaagt het iets over heterocentrisme te zeggen, voornamelijk als het fout zit, dat je meteen als een freak wordt behandeld.

Ty bb, dat is precies wat ik bedoel, ja :grinning: (en nee, je bent er geen vergeten :wink: gaaf van je dat je al die termen juist gebruikt, haha!)

haha jaa ik dacht ‘ik moet het wel even goed doen, Lunaste weet er alles van’ XD haha

Hoe gaat het met jou op liefdesgebied eigenlijk? Had je nou een crush waarmee je beetje bij beetje iets aan het opbouwen was (sorry als ik je nu ‘kwets’/teleurstel omdat dit niet zo is?)
oja en het is misschien handiger om dit op je profiel te zetten, maar ik doe het lekker hier:)