Lesbische vriendin

Sorry dat ik hier zo actief ben , maar ik vind toch dat ik hieruit moet komen.

Ik heb een nogal jongens achtige vriendin Sam.(schuilnaam). Ik had altijd iets vreemds gemerkt aan haar , ze deed heel erg close , praatte over vagina’s ens. en ze deed ook rare dingen als haar broek uit doen in de klas ens. En we kunnen goed met elkaar opschieten omdat we allebij creatief zijn. Sam vraagt elke dag om naar het open atelier te gaan , ik zeg altijd ja . Het is leuk . Maar toen paar weken geleden , heeft ze toegegeven voor de klas , dat ze lesbisch is . En bij de open atelier , zei ze dat ze van begin af aan op mij verliefd was. Ik was stom verbaast. Ik was frustreerd. Ik kan er niet goed mee omgaan en weet niet hoe ik nu normaal tegen haar kan praten . Want nu heeft ze dat heel duidelijk laten maken. Ik voel me er hier zo ongemakkelijk bij , want ik ben dus echt hetero.
Wat moet ik doen?

Je bent gefrustreerd? Wat kan zij er nou aan doen dat zij verliefd op jou is, waarschijnlijk is het voor haar nog erger/vervelender dan voor jou, heb je daar al eens aan gedacht?

Dat weet ik ook van haar , ze heeft verteld dat ze er niet trots op is. Maar ik vind het moeilijk ermee om te gaan , ligt denk ik aan mijn opvoeding ;S

Ben je gelovig opgevoed? Of met een homofoob-achtige achtergrond? Dan kan ik het me wel voorstellen. Dan is dit wél een mooie kans om je beeld van homoseksuelen te verbeteren/bij te stellen.

Broek uitdoen in de klas…

Maarja, oke. Je moet er maar mee leren leven. Niks opvoeding, dat zijn smoesjes. Vergeet het en ga door met je leven. Aangezien jij niks voor haar voelt, wordt het toch niks dus niets om je druk over te maken, lijkt mij.

Ja inderdaad , heel erg bedankt voor je hulp en adviezen :slightly_smiling_face:

jij moet wel een erg ingewikkeld leven hebben wil je zoveel topics openen.

Dat kan

Idd ja

Toen ik las dat ze het leuk vond om over vagina’s te praten kwam er gelijk een dialoog in mijn hoofd. Het ging ongeveer zo:

“Hé, wat vind jij van vagina’s”
“Uhm…”
“Ik vind ze heel erg cool”
“Oké dan”
“En wat vind jij nou van vagina’s???”

Zo dus ongeveer :’)

Hoezo trekt ze haar broek uit in de klas?..

Nee zo praat ze niet , best wel ranzig vind ik zelf.

’ Ik ben best wel nat ’
‘Gezwommen ?’
’ nee van onderen hehe’
‘Gatver ! ’
’ Vind zelf niet erg , vind wel leuk.’

Ik dacht dat het een grapje was , maar ze meende het sirieus , en zo praat ze wel viezer , maar dat vertel ik lieverr niet …

Ze is ADHD en ze doet gewoon tijdens de les gewoon haar broek uit en doet dan een vliegtuig na ;S

Ik denk dat je gewoon aan het idee moet wennen, tips hiervoor zijn denk ik niet… Geef t wat tijd

Je hebt gelijk , dankje wel :slightly_smiling_face:

:"""""")

Inderdaad ja.

Joh dit is ontzettend geloofwaardig.

Dan niet he ? Maar weet wel hoe het echt zit
And its freaking me out.

Als je ADHD hebt doe je niet je broek uit in de klas hoor :stuck_out_tongue: