Lesbische fantasie naar werkelijkheid

Hallo, ik ben vanessa, ben 25 jaar oud en mama van 2 zoontjes.
Ik ben gelukkig getrouwd met mijn man.
Wij zijn altijd open geweest op het gebied van seks. Hij wist dan ook van mij dat ik opgewonden werd van lesbische scenes in films en na verloop van tijd vertelde ik hem dat ik eigelijk wel nieuwsgierig was op het daadwerkelijk eens te proberen met een vrouw… enkele maanden later zaten we met een bevriend koppel samen en het onderwerp kwam ter sprake… ook zij wou dit eens proberen en na wat drankjes werden we losser, en toen zijn we die avond samen naar bed geweest. Ik vond het echt super en heb enorm genoten, vrouwen weten nu eenmaal van aanpakken hihi. Wat mijn probleem is… na die ene keer heb ik een afkeer gekregen en is mijn fantasie er niet meer… ik kan na lange tijd nu wel terug kijken naar lesbische scenes en opgewonden worden als ik mij voorstel dat ik zelf bezig ben, maar het daadwerkelijk nog eens doen is verdwenen, ook al is het een zalige ervaring… mss ergens schrik voor ik weet niet… hoop stiekem dat dit nog terug keert…zijn er nog meisjes met hetzelfde probleem?

Maar waarom zou je het erg vinden dat die fantasie er nu niet meer is, nu je het daadwerkelijk eens geprobeerd hebt? Je bent (gelukkig) getrouwd met je man, hij heeft jou de mogelijkheid gegeven die fantasie eens te realiseren. Je hebt dit nu eens gedaan, ervaren hoe het was, maar baalt nu dat je het niet nog eens wil? Ik zou meer zoiets hebben van; ‘‘Oke, ik heb het eens geprobeerd, ik vond het fantastisch, maar dat ik het niet nog een keer hoeft is alleen maar een teken dat ik toch liever een (mijn) man heb.’’ Ik zou het erger vinden als je nooit de kans had gehad om dit eens te proberen, en je altijd zou blijven afvragen hoe het zou zijn. Ik snap eerlijk gezegd niet goed waarom je baalt dat de fantasie nu niet meer is.

Ik ben het eens met Turtletimes, je bent toch gelukkig getrouwd en alles? Dan vind ik het niet gek dat je, nu je het eens geprobeerd hebt met een vrouw, die fantasie niet meer hebt.

Je hebt 3 posts op dit forum en alle drie gaan over je lesbische fantasieën. Daarnaast ben je in je eerste topic nog 23 (dat is 10 maanden geleden) en nu ben je opeens 25.
10 maanden geleden was je enkele maanden geleden op stap geweest met een ander koppel. En nu ben je weer ‘enkele maanden geleden’ op stap geweest.
Het zal wel.

Ik neem je niet echt serieus.
Volgens mij ben je meer uit op ‘geile verhalen’ van andere leden.

Ga jij lekker naar het Viva forum met je probleem.
Oh wacht, je noemt jezelf mama van… laat maar

Toch goed als je nu 100% voor je man kan gaan? Zonder lesbische bij dingen