Lesbisch?

Hee
Ik lig al een paar weken wakker van de vraag of ik op meisjes val, ik ben tot nu toe alleen verliefd geweest op jongens en vind ze kwa uiterlijk en doen en laten aantrekkelijk maar het viel me op dat ik de laatste tijd bii meiden naar hun uiterlijk en lichaam kijk en ook denk ik wel is hoe het zou zijn om met een vrouw naar bed te gaan, hier maak ik me vooral erg druk over kan iemand me helpen?

Het zou kunnen dat je bi bent, maar wat maakt het uit? Waarom zou je je jezelf zo nodig moeten labelen?

Wat maakt het uit? Je zult het vanzelf wel merken als je verliefd wordt op een vrouw. Je hoeft trouwens niet gelijk lesbisch te zijn, je kunt ook bi zijn.

Maak je niet te druk. Het kan zo zijn dat je biseksueel bent, hier kom je vanzelf achter.
Vaak duurt het wel even voordat je het echt zeker weet. (Experimenteren kan helpen bij je bevestiging, dit is echter aan jou)

Als je naar een vrouw haar uiterlijk kijkt , betekent het niet gelijk dat je er ook op valt. Ik kijk vaak genoeg naar bv Doutzen en denk ik damnn, maar ik zou nooit met een vrouw willen zoenen of fucken