Lesbisch?!

Hey!

Ik ben dus zoals in mijn andere verhalen te lezen hopeloos verliefd op een jongen uit mijn klas. Maar ik heb het gevoel dat ik dus “Opgewonden” word van mijn beste vriendin.

We gingen dus laatst logeren, en toen zaten we te stoeien op mijn bed. Opeens hing zij boven mij gezicht en trok een duckface. Ik kwam niet meer bij en vroeg voor de grap:’'Kusje?" Maar voor ik het wist, zoenden we dus. Het eerste dat ze daarna zei was: dit was toch gewoon een zoen als vriendinnen toch? Ik antwoorde tuurlijk wel, en we lagen weer in de deuk.

We gingen dus slapen, en ze kwam bij mij in bed liggen (tweepersoonsbed). Ze zei dat ze het koud had, en voor we het wisten lagen we lepeltje-lepeltje te slapen.

Ik wordt hier echt heel opgewonden van, en heb ook mijn fantasiën hierbij als ik aan het mastruberen ben.

Is dit raar?

Liefs, PicaLux

Ik denk niet dat dit zo zeer raar is. Je ‘houdt’ van je vriendin als vriendin zijnde en ja dit kan soms voor bepaalde fantasieën zorgen! Je zegt zelf dat je hopeloos verliefd bent op een jongen en zolang je die gevoelens niet zo heftig bij je vriendin hebt, ben je echt niet lesbisch.

Denk niet dat het raar is hoor, uiteindelijk heeft iedereen wel bepaalde fantasieën maar dat wil niet direct zeggen dat je lesbisch bent. Helemaal niet als je ook zegt hopeloos verliefd te zijn op een jongen. Bischierig zou je het misschien wel kunnen noemen… Niks mis mee :wink:

Je moet blij zijn dat jij en je vriendin zo’n goeie band hebben,
ik zou dit ook wel willen, maar durf het niet. Iemand daarvoor tips?

Ik heb bijna het zelfde gehad toen ik 15 was, en later ook wel meer uitgeprobeerd, maar ik val nog altijd op jongens, denk niet dat het veel uit maakt