Lesbienne, niet herkenbaar?

Hee girls,
Ik val op vrouwen. Maar ik zie er helemaal niet uit als iemand die lesbisch is. (Ja dat klinkt heel stom, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen :flushed:)
En dit is misschien een hele domme vraag, maar hoe kun je dan een vriendin krijgen, als niemand weet dat je lesbisch bent? Of andersom, ik bij een meisje. Vaak genoeg denk ik dat iemand homo of lesbisch is, maar dat is dan helemaal niet zo.

hoe ziet een lesbie er volgens jou uit dan

Jezus, doe niet zo kortzichtig
Dat is mijn punt helemaal niet.

:’)
dan toch niet

Hoe oud ben je? Misschien kun je naar speciale uitgaansplekken voor lesbiennes gaan? Daar kun je er wel vanuit gaan dat zo goed als iedereen lesbisch is.

Nouja ik vind dat wel een belangrijke vraag, aangezien je het er zelf inzet. Verder zou ik in het topic voor lesbische meiden kijken of vragen

Ik ben 16 en ik heb geen idee waar, wanneer etc dat dan plaatsvindt ghehe

Dat kun je toch gewoon op google opzoeken?

Informatie, informatie.

Ik werd deze week nog door 2 lesbische meisjes als een ‘potentiële vriendin’ zeg maar gezien, en ik zie er ook best wel vrouwelijk/meisjesachtig uit. Ik ken wel behoorlijk veel homo’s en lesbiennes, gewoon een beetje de plaatsen en klikjes vinden denk ik…

Thanks (:

Relax… Je zegt zelf dat je er niet uit ziet als een lesbienne. Hun punt is dat een lesbienne ook helemaal geen bepaald uiterlijk heeft.
Anyway, het is gewoon hetzelfde als met hetero mensen lijkt mij. Ga naar plekken waar veel lesbiennes komen en ga gewoon op je gevoel af.

Je hebt natuurlijk hst stereotype pot. Maar er zijn zoveel lesbische meiden waar je t niet aan ziet ofzo
Je kunt naar een gaybar gaan. Dat is sowieso vet leuk. Ook als hetero.

www.jongenout.nl?
En anders gewoon even op google kijken voor een gaybar in de buurt. (: