lesbi/bi??

Hallo iedereen…

Umm ik weet eigenlijk niet echt hoe ik moet beginnen… Maar ik ben een meisje van 15 jaar. Ik heb een paar keer een vriendje gehad maar dat voelde niet altijd even goed. Ik ben maar 1x echt verliefd geweest op een jongen. Maar telkens als ik in de buurt kom van sommige meisjes krijg ik een sterk gevoel en moet ik over hun fantaseren en hoe het zou zijn als ik iets met ze zou doen… mijn vriendinnen weten er niks van af. Wat denken jullie ben ik nou lesbi/bi of gewoon hetero? So confuseddd:(

Please let me know somethingg…

Als jij het zelf niet weet hoe moeten wij het dan wel weten?

Ik denk dat als je al een keer verliefd bent geworden op een jongen, je niet lesbisch bent. Misschien bi of wel hetero? Je zit vol met hormonen en zo dus ik denk niet dat het vreemd is dat je een keer denkt over hetzelfde geslacht en hoe het zou dan zijn. Ik denk dat pas als je verliefd bent geworden op een meisje, je biseksueel bent (of lesbisch). Maar goed wat NIALLER als zei als jij het al niet weet is het voor ons al helemaal lastig te bepalen, want wij weten niet hoe jij je voelt.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lesbisch-biseksueel-topic-136074.0.html

Ik denk dat je gewoon ontzettend wanhopig opzoek bent naar jezelf, kijk naar het officiele topic.