Leren.

Ik weet niet of dit topic er al is.
Maar ik kon hem niet vinden.

Ik kan niet leren, nouja ik kan het wel. Maar ik kan er absoluut geen zin voor maken. Ook niet gewoon beginnen dan kan ik me niet concentreren. De tv stond uit en mijn computer en nog steeds dwaalden mijn gedachten af.
Iemand misschien tips?

Hoort bij school.

Sorry

Als je thuis komt van school, ben je moe (of hoe wil je dat anders noemen). Ga niet gelijk met je huiswerk bezig, maar ontspan eerst een uurtje. Ga tv kijken ofzoo, of ga op girlscene :slightly_smiling_face: Ga na dat uurtje wel met je huiswerk bezig, en probeer je aandacht op je huiswerk te houden, door bijvoorbeeld overal een liedje van te maken, of een rijmpje. Ik hoop voor je dat dat helpt

Poeh ik ken het

Aah. Dit topic heb ik nodig XD… had mezelf beloofd een halfuur geleden aan mijn huiswerk te beginnen :cold_sweat: ok. thanks. Ik ga t nu maken… of anders :stuck_out_tongue:

heb ik ook.
ik moet leren voor examens,
(over 2 weken)
maar ik heb echt geen motivatie.

Ja ik heb dus ook examens maar de zin heb ik echt niet xD

we zijn allebei dus heel slecht bezig=p
Ik ben vanochtend om 10 uur op mn kamer gaan zitten met biologieboek voor me, maar ik heb nog geen letter geleerd!
echt erg, dan ging ik weer computeren, of even opruimen enzo, toen even make-uppen. het schiet echt niet op!
en vanmiddag ga ik shoppen dus word het ook niks meer!

Haha, ik ken het.
Ik ging gisteravond naar mn vriendje toe maar ik moest om 11 uur thuis zijn, ik zei dat ik morgen (vandaag dus) de hele dag zou leren en toen mocht ik langer blijven. helaas zit ik al de hele ochtend op girlscene en ligt het boek wel voor me, maar in economie en geschiedenis… heb ik geen zin. Ik heb zelfs een afspraak met een goede vriendin van me afgezegt om te leren, maar bah ik kan niet leren!

Ik hoor nu eigenlijk ook huiswerk te makenxD , maar ik heb totaal geen zin!
oh school sucks!

ik heb nog vakantieeeeeeeeeeeee ! :headbang2
sorry,moest even ;$

Ik heb precies hetzelfde, echt precies gewoon. Dus tips are more than welcome. xx

omg , ik ben gewoon jaloers op jou hé :cry:

Ik heb er ook al last van pfff…

Ik heb er ook al last van. Komt denk meer omdat ik telkens denk van ooooh, ik heb nog 1,5 week voordat me examens beginnen! Maar dat is voor je het weet al voorbij. Ik weet ook niet zo goed wat je er tegen kan doen.

Ik jammer genoeg ook niet want elke keer als ik ga zitten om te beginnen met leren begin ik aan allemaal andere dingen te denken die ik nog moet doen. Of ik ben een tekst aan het lezen maar dan dringt het gewoon niet door zeg maar, je leest het wel maar je onthoud het gewoon niet… ook errug vervelend <_<

Bleh ik heb dus maandag examen geschiedenis. En ik heb het nu echt 1 keer doorgelezen HAHA. Ik heb geen zinnnnnnnnnnnnnnn.

Haha herkenbaar! Of ik ga juist heel hard lopen stressen, en dan wil ik alles tegelijk lopen leren en dat gaat dus ook echt niet :pensive:.