leren zoenen?

oke, klinkt dom maar lees:

Maar heb binnenkort een date met een leuke jongen die ik nogal leuk vind. Ben als de doods dat hij gaat zeggen dat ik niet kan zoenen ofzo. Heb al vaker gezoend, 2x ofzo maar dus niet echt een ‘ervaren zoener.’ Dus kun je eigenlijk leren zoenen? Door een voorwerp ofzo, ja je kunt het het beste leren gewoon echt maar ja kun je het niet op een andere manier een beetje leren?

Uhm ik zou niet weten hoe je het anders kan oefenen dan gewoon met een jongen/meisje…
Heb wel eens iets gehoord over met een lepel, maar geen idee hoe dat moet…
Dus ik denk dat je toch gewoon met die jongen kunt oefenen :slightly_smiling_face:
Succes!
X

ik heb 1 mei voor t eerst gezoend. hij wist niet dat hij me ontgroend had, heb m dat pas n maand later verteld (A) maar blijkbaar zoende ik wel lekker, dat zei die iig xD

dat kan

sommige mensne zijn van nature betere zoeners dan andere,
maar het blijft oefening baart kunst

ach hij gaat heus niet zeggen dat je niet kunt zoenen hoor! en als hij dat wel zou doen dan zeg je gewoon dat hij het je dan wel mag leren :stuck_out_tongue:
maar iedereen zoent anders, dus laat hem gewoon een beetje de leiding nemen en pas je een beetje aan…
dat doe ik meestal :slightly_smiling_face: xx

Doe gewoon hem na :stuck_out_tongue:
Als hij dan zegt dat je niet kan zoenen, wat hij trouwens wss nooit zal doen xD, zeg je dat gewoon. :stuck_out_tongue:

Een vriend zegt altijd: “Meisjes kunnen prima zoenen zolang ze maar geen staafmixer worden!”.
Veel meisjes doen dat blijkbaar toch wel, dus take it easy :wink:

ga gewoon mee met wat hij doet en als hij er wat over zegt dan zeg je maar dat je niet veel ervaring hebt, omdat je alleen zoent met jongens die je echt leuk vind, dan geef je hem ook gelijk een complimentje :grinning:

je leert het, door het te doen

[b]Even wat standaard dingetjes:

http://sjmproductions.web-log.nl/sjm/images/2008/04/11/439725.jpg

(stond ook op me profiel, mja, hoop dat je dr wat aan hebt)[/b] :angel:

Dit is echt 100% bullshit :angel:

Wat is dan echt waar volgens jou? :smiling_imp: Ik weet dat hals, kaaklijn en oorlel iig van deze afbeelding waar is. En bovendien, zoveel ervaring heeft een 14 jarige nou eenmaal niet… :angel:

Zolang je je op je gemak voelt bij die jongen, en je ontspannen bij hem zit, gaat 't vast vanzelf. Volg hem gewoon, dan komt het goed. =D

haha dankje voor jullie reacties maar blijf er toch bang voor dat hij dat zegt :stuck_out_tongue:

en inderdaad met een lepel heb ik ook ooit gehoord, klinkt best stom maar weet iemand wat daar precies mee word bedoeld?

Zoen. Trek je terug en kijk hem aan.
Als hij naar je toebuigt voor meer dan kan je zoenen. Doet hij dat niet dan… Niet waarschijnlijk xD

de eerste keer by my wist ik eht ook niet was egt bang enzo en toen najaa gewoon mee gedaan en hy vond het ook nog wel goed volgens my dus jaa :couplekiss_man_woman:

.

Gewoon doen joh !
Iedereen zoent een keer voor het eerst en dat moet hij maar accepteren toch xD

perfecte oplossing, werkt echt. geen verdere commetaar :'D

Ja, ga er gewoon voor. En dan zie je wel hoe het afloopt! :relieved: