leren vest h&m

deze vest van h&m vindt ik echt leuk alleen heeft iemand hem ook in het echt en is die dan ook leuk,? en zit die mooi?

http://i41.tinypic.com/kb7syq.jpg

wat vinden jullie van deze vest?
x

Het is toch meer een jas?

hele mooie kleur!
model wordt beetje standaard,
hoe die zit weet ik niet maar denk dat het een beetje kort model is…

Nou er staat toch altijd wel een aanfoto bij op de H&M site?
Ik weet niet maar zo zie je toch ook hoe die zit =p

En ik vind hem leuk maar juist de kleur niet mooi. en ja het is een jas =p

Ik vind de kleur echt lelijk en dat aan de onderkant met die rand van stof ook

http://files.hm.com/media…ML725_0021_038R_68239.jpg

mhh ja das waar op h&m staat er wel een aan foto maar deze is van opzij en dus weet ik het nog niet goed, ik wil gwn zeker zijn :wink: en voor mij is jas en vest hetzelfde :wink:

upp!!

anders bestel je hem samen met nog iets dat je sowieso wilt hebben (ketting, tas, oorbellen, whatever) dan kan je de jas altyd terug sturen en heb je de verzendkosten ook voor niets betaaald.
&vergeet de kortingscodes niet.

up!!

nogmaals upp!!

ja up up up je hebt je antwoord toch al?
ik vind 'm leuk als je 'm met een vintage jurkje draagt.
en ik vind 'tgrappig dat je een jas en een vest hetzelfde noemt.

Het is een jas, en het is dit vest, niet deze. En of ie mooi is, geen idee, moet je hem bestellen.

Leuk model maar de kleur vind ik echt vreselijk verder kan je hem toch gewoon bestellen en als je hem niet mooi vind weer terugsturen?

Mijn vriendin heeft volgens mij hetzelfde in het blauw.
Deze kleur is lelijk haal hem in t blauw.

een vriendin van me had hem ook. echt heel slecht leer!
oke is wel imitatie maar moet er toch een beetje op blijven zitten? want bij die van haar kon je na een tijdje het ‘leer’ er zo af halen

DIT vest of deze JAS.
Maar ga in de winkel kijken zou ik zeggen.

"deze’ vest? hahaha

ik heb m :slightly_smiling_face: hij was laatst voor 50 procent off dussss. hij kan leuk zijn als je m goed combineert, maar ook echt verschrikkelijk als je m fout combineerd. en het ligt ook aan je haarkleur, je lichaamsbouw enz.

Ik denk dat het een jas is heur!