leren rokje

Haay. Wat vinden jullie van leren rokjes? Ik persoonlijk vind ze heel erg leuk MITS je het goed kan combineren. Dus niet dat je bovenaan een of ander slettentopje doet zodat het er hoerig uitziet. Een voorbeeld van een ‘leren’ rokje (nepleer kan ook)
http://static.bershka.net/4/photos/2011/I/0/1/p/5918/833/800/5918833800_2_3_5.jpg?timestamp=1313585272356

Bij de H&M hebben ze nu ook eentje, deze:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D51_0010_077R_0.jpg]&set=key[rotate],value[2.3]&set=key[width],value[2554]&set=key[height],value[2987]&set=key[x],value[1208]&set=key[y],value[482]&call=url[file:/product/large]

Ik heb die net besteld, geen idee of het er leuk uit ziet. Maar wat vinden jullie ervan?

http://static.bershka.net/4/photos/2011/I/0/1/p/5918/833/800/5918833800_2_3_3.jpg?timestamp=1313585272356

nou uuuuh, persoonlijk vind ik ze niet zo leuk. Maar misschien staat ie bij jou wel leuk (: en als je idd het leuk combineert en zo (: het is wel lekker stoer haha (:

Dat leren rokje van H&M wilde ik vorige week heel graag, maar ik heb hem niet gekocht. Want wat voor panty moet je erbij dragen? En ik vond de combinatie die het model draagt leuk, maar in de winter iets te koud, en een vest zou het niet mooier maken.

Ja dat is dus ook een probleempje dat ik totaal niet weet wát ik er boven aan moet dragen. Ik denk gewoon een zwarte pant eronder die niet opvallend is, dat haalt het hele idee van het rokje ervan vind ik.

Met een blazer wordt het geheel al netter.
Ik vind het in ieder geval leuk.

Ik vind het leuk! (:

Op mijn school loopt er iemand rond met dat rokje van de H&M en je kan gewoon haar billen zien :’’)

Ik vind het een leuk rokje (:! Alleen wel een beetje aan de korte kant, zoals het er uit ziet bij het eerste model…

Ik heb dat bruine leren rokje van de h&m. Alleen is die te groot : ( Ben iets afgevallen dus heb 34 nodig in plaats van 36. Maar het ligt er inderdaad aan hoe je het combineert.

Als je het leuk combineert kan het heel mooi uitzien!
En voor combi-tips met een leren rokje moet je gewoon even op lookbook/tumblr/weheartit kijken, zo’n rokje komt vaak genoeg voorbij.
Heb je meteen inspiratie.

Dat is die taillerok toch? Wat ga je daarboven dragen? Ik vind die persoonlijk iets minder, maar als je het leuk combineert zal het je denk wel leuk staan aangezien je wel slank bent enzo! (:

Ik vind ze fantastisch. Heb nu een wijde leren taillerok aan :'DDD

Omdat leer zo zwaar en solide is draag ik hem zelf meestal met soepele en doorzichtige materialen. Bijv een zwart topje met daaroverheen een rode doorzichtige wijdvallende blouse of, zoals nu, een zwarte kanten top met lange mouwen.

het hangt er echt vanaf hoe je ze combineert, maar hoe je ze op de plaatjes combineert vind ik leren rokjes echt heel leuk.

maar als je een veel te kort leren rokje aantreken, met een panterprintshirtje en inkijk van hier tot Tokio, ga ik er toch anders naar kijken. (:

Ik vind dat echt leuk.

Het hangt er idd maar net uit hoe je het combineert. Maar dat is met alles wel zo. Ik heb zelf nog geen leren rokje naar mijn smaak gevonden :0

naja ik zou het niet kopen maar gewoon het hoerige imago en als ik het zie hangen vind ik het zelf ook hoerig. Ik heb ook niet zoveel met dingen je perse moet combineren om er normaal uit te kunnen zien :’)