Leren rokje combineren.

Hee,
Ik heb vandaag een rokje gekocht waar ik al een tijdje op zat te azen. Het is dus absoluut geen miskoop, ben er juist heel blij mee! Ik vind het alleen wel lastig om leuk te combineren. Basic dingen als witte blouse/oversized T-shirt staan er mooi bij, maar ik ben vooral benieuwd naar hoe ik hem wat aparter kan combineren (zonder hoerig te worden, want leer blijft tricky).

Dit is het rokje:
http://www.moderepubliek.nl/damesmode/mango/jurken-rokken/rokken/skirt-gnochi3-35394

Alle tips zijn welkom, foto’s zijn héél erg welkom. Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Een crop top kan leuk staan, maar dan moet je voor jezelf bepalen of je vindt dat het hoerig wordt, want sommige dingen kunnen wel, zoals een basic witte met bijv een nummer erop, maar als je met een druk printje aan de gang gaat…
Succes! Anders kun je ook nog altijd doen wat je zelf voorstelde in de beginpost. :wink:

Dankjewel! Ik heb inderdaad een paar basic croptops die er mooi bij staan, alleen is mijn buik nog niet echt klaar voor croptops :’)

Je kan er misschien een leuk bloesje/t-shirt met bloemetjes of een ander druk patroon fzo dat je leuk vind op dragen.

Vind het rokje erg leuk. Vind het op die foto met dat geblokte blousje ook mooi!
Ik zou er, denk ik, een topje ofzo op doen en dan een loshangende blouse.

Met een wit topje en een kimono :slightly_smiling_face:

Heb niet echt tips, Maar wil wel even zeggen dat het rokje echt super leuk is!

misschien een leuk bloesje inderdaad, dat kan je dan in het rokje stoppen en dan kan je het bloesje er overheen laten ‘Blousen’

Late reactie, maar bedankt voor de tips! En complimentjes :slightly_smiling_face:

Een strak wit shortje met tekst staat heel leuk :slightly_smiling_face: