Leren mensen los te laten..

Ik heb best vaak dat als ik close wordt met mensen dus ze persoonlijke dingen vertel, dat ik op de één of andere manier me toch ga hechten waardoor als ik ze dan niet meer spreek, toch een soort van ‘leegte’ voel en dan meteen ook down en chagrijnig word… Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik stoor me echt aan mezelf… Ik ben in de steek gelaten door mijn ‘beste vriend’ en mevrouw voelt zich weer helemaal down en I need a good talkkkkk… Maar hij doet geen moeite om af te spreken, hij appt me nooit… Waarom zou ik dan moeite doen :bored: =S

En dit is niet de enige vriendschap waar ik zo ‘gehecht’ aan ben, bijna bij al mijn vriendschappen heb ik dit… Ik wil dat ik gewoon vrienden kan zijn met een persoon zonder ‘gehecht’ te zijn… (dus ook zonder die persoon verder kunnen gaan zeg maar…)

Hey, ik heb hetzelfde gehad, en eindelijk heb ik voor mezelf gekozen na enkele jaren.
Ik heb het contact verbroken met een “goede” vriend van me omdat hij nooit vroeg hoe het met me ging, maar wel van mij verwachtte dat ik er altijd voor hem was, terwijl hij er nooit voor mij was.
Ik raad je aan om voor jezelf te kiezen. Als jij daar niet gelukkig van word is het goed om eerst met ze te praten, en als ze daar niks mee doen is het misschien toch beter om geen contact meer met ze te hebben, zoals ik heb gedaan.

Hey Untouchableflower,

Ik heb eigenlijk ook hetzelfde net als jij… ik bedoel dus eigenlijk meer met een jongen… als ik bijvoorbeeld het gevoel heb dat een jongen mij ook leuk vind… en ik dus als het ware mijn hart hebt geopend voor degene… en ik ineens niks meer van hem hoor…kan ik daar zoo kapot van zijn! Ik ben ze helemaaaal zat :rage:

Jaaa dat heb ik ook!!

Heeel herkenbaar :frowning_face: