Leren lachen op foto's.

Is er een manier zodat je kan leren om met een lach op de foto te staan?
Als ik lach op foto’s, heb ik meestal echt een rare mond, terwijl ik net nadat mijn beugel eruit was, wel gewoon mooi op foto’s stond mét lach. Nu ineens niet meer, het lukt me gewoon niet hahaha 't ziet er vaak fake uit.

Dus iemand tips? :blush:

Wanneer mensen neplachen vergeten ze vaak hun ogen “bij te trekken”. Veel mensen laten ze helemaal “open” staan en dat ziet er enorm nep uit. Overigens, een niet té grote glimlach helpt ook. Maar de ogen zijn er een groot aandeel in.

heb precies hetzelfde probleem!

hahaa ik kan ook niet lachen voor een foto! xd
ik heb dan geen bovenlip meer enz
&het ziet er gwn nep uit!
maar ik heb ooit gelezen dat je ook je tong tegen je gehemelte? aan moest druken
helpt wel een beetje hoor! :slightly_smiling_face:

heey ja!
dat helpt!

maarach,
ik heb alsnog een domme bek.
door mijn ongeluk is een iniministukje van mijn bovenlip weg.
en komt dat altijd vollop naar voren als ik lach op foto’s
nja dat zie ik zelf dan, andere niet’
maar irriteer me er verschikkelijk voor!

Niet neplachen, maar echt?

tja? ik zou daar niet echt tips voor weten :S

als ik neplach, lijkt het altijd net of mijn mondhoeken naar beneden gaan, ziet er zo nep uit.

ik stel me altijd voor dat ik de slappe lach heb met een goede vriendin. dat helpt vaak wel (:
en het schijnt dat je kan zien aan foto’s wanneer mensen echt of nep lachen: als je echt lacht, is je tandvlees te zien. zelf heb ik er nog nooit op gelet, maar dat je het even weet!

idd met je ogen lachen

Je kan het ook voor de spiegel oefenen en wat hier boven is gezegd met je ogen lachen.

Denk aan iets waardoor je moet lachen? :]

veeeel oefenen, of gewoon doen? haha ik kon het ook nooit omdat ik altijd een beugel had maar nu gaat het wel :grinning:

mij maken ze altijd aan het lachen :grinning: En dan sta ik er wel mooi op.

Ik kan ook niet lachen op foto’s ): en niet alleen op foto’s, mijn lach ziet er in het echt ook niet uit!

ik heb voor de spiegel geoefend, voor de eerste keer heb ik leuke schoofoto’s :’)

nou een vriendin en ik hadden school foto´s en we zouden dus boos kijken xD!! examen foto dus gewoon ff gek doen xD!! maargoed roep mijn vriendin ineens voordat de fotoword gemaakt echt net 2 seconden daarvoor POEPSEX en toen schoten we alle bij onwijs in de lach die wel een half uur duurde dus op alle school foto´s sta ik nu half huilend-lachend x’]

Bij mij zie je geen tandvlees als ik echt lach, hoor x’]
Maar dat komt omdat ik vierkante tanden heb ofzo, hele brede iig.
Ook krijg ik spleetogen als ik echt lach, daarom glimlach ik liever (:

okeee klinkt raar,
maar oefenen voor de spiegel helpt.
en zelf proberen foto’s te maken met lach haha

Ik trek op de een of andere manier ook altijd een rare kop als ik echt lach. Slappe lach.
Ik weet niet, dan gaat mijn mond zo raar staan en mijn ogen knijpen dan zo dicht.
Nee, ik glimlach liever op foto’s, maar ik heb wel 24/7 de slappe lach eigenlijk (: