Leren jurkje combineren.

ik zal 'm niet naar school dragen! (maar dat zeg ik terwijl ik 'm in eerste plaats al helemaal niet gekocht zal hebben om juist deze “hoerige” reden)
maar oke hier heb je nu eenmaal niets aan en ik zal proberen om je te helpen om dit jurkje wat “netter” te maken
*denk na* *bedenkt: shit geen inspiratie xD *
ehhmm, je kan 'm idd combineren met een vestje erover (los of dicht) en dan ballerina’s en een grote shopping bag!
kwa kleuren zal ik 't niet weten, wat er leuk bij staat. wanneer ik aan zwart denk denk ik gelijk aan rood of wit maar i kweet niet of dit wel leuk zal staan.
ik zal 'm idd dragen tijdens het uitgaan of wanneer je een feestje hebt tijdens de zomer/lente dagen

Een meisje op een blog heeft ook zoiets, een leren jurkje maar dan van de h&m. Ze heeft er laatst een outfit foto mee gemaakt en ik vond het erg leuk! Hier is haar blog, het is de tweede post! (Ik vind het een beetje vreemd om foto’s van anderen hier neer te zetten aangezien zij ook girlscene heeft, dus post ik liever haar blog)

http://ultimatefashionlover.blogspot.com/
Zoiets is dus iig wel leuk vind ik (:

Hee koel mn zus heeft die ook!
Zij doet gewoon panty en een vestje, ik vind 'm zeker weten leuk!
En dan gewoon hakken der onder, maar niet al te hoog zou ik doen.

legging eronder (zwart) en met een lichtblauw spijkerjasje (anders is het zo zwart), en dan met enkellaarsjes

een cardigan of jasje erover in een zacht materiaal, zodat dat harde van t leer gecounterd wordt.