leren jasje.

Ik vroeg me af waar ik een bruin/zwart (nep)leren jasje kan kopen.
het liefst onder de ¤50,- ik ben namelijk al heel lang opzoek naar zo’n jasje maar kan maar geen goede vinden!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :slightly_smiling_face:

Primark, H&M, Tangal ofzo in Rotterdam Zuidplein (hele mooie!) en nog in veel meer winkels!

Ik ben ook opzoek naar een leren jasje. Ik heb deze site’s gehad, misschien dat er wat voor je bij zit:

Asos.com
Zara.com
Wehkamp.nl
Mango.com
Otto.nl
Missguided.co.uk
Missselfridge.com
forever21.com
newlook.com
http://shop.hm.com/nl/
Kolibrishop.nl

Oh ja ook nog: sans-online.nl en veromoda.bestsellershop.com (daar heb je ook nog de merken ONLY, en Vila)

volgens mij nu overal wel :wink:

ik heb mijne al heeeel lang dus ik heb niet echt gezocht voor een nieuwe. Kan je eigenlijk dus niet echt helpen ;p

ik heb die van de H&M en ik kreeg er leuke reacties op :slightly_smiling_face: oja 40 euro is ie daar.

Geen idee, ik heb mijne vorig jaar gekocht, ik ben er gek op maar weet niet meer waar, ergens in Amsterdam. Maar hij was ook ¤70 ofzo.

Mijne is van de Zara, 50 euro.

heb der 3 ghehe
C&A V&D en coolcat hahaha
De winkels waar je het minst van verwacht

H&M :3

H&M, vero moda

Ik heb die van mij bij lady sting gekocht afgelopen herfst. Hij is van Sutherland en was 40 euro (: Ik weet alleen niet of ze hem nog hebben…

VILA, H&M, coolcat, V&D, Vero Moda, Zara, Bijenkorf, Xstrastar… zo’n beetje overal.

ik weet wel dat ze bijna elk jaar bij de H&M kidscollectie van die jasjes hebben, int bruin en zwart, tot maat 176 dacht ik? maar de online store ligt eruit bij mij atm, dus moet je maar even een dagje de stad in gaan en je vind hem heus wel! :slightly_smiling_face:

ikhad er een bij de sting gekocht

Vero Moda komt mijne vandaan dus eh, daar hebben ze ze wel :’)

Ik heb er eentje van Zara, voor 40 euro als ik me goed herinner.

Ik zou gewoon de stad in gaan en alle standaard winkels af. Geloof me, elke winkel heeft nu wel neppe leren jasjes.

V&D. Zag ze gister nog.En ze hebben daar nu prijzencircus. Mooie prijzen ook.

Markt? Belleza, ORRO? allemaal dat soort winkeltjes. :’)