leren jasje

weet iemand waar ik een leren jasje kan kopen?
Ik hem al in bijna elke winkel gekeken, H&M, Zara etc… Maar ik kan er geen vinden :frowning_face:

H&M hebben ze dr mega veel, Zara idem dito, bershka hebben ze ze, C&A, Jeans Centre, The Sting.

Ogen open houden bij het zoeken he :wink:

Lijkt me sterk dat er géén leren jasjes zijn… Er is vast wel een winkel die dat verkoopt… Bershka, Morgan, Mango anders?

Anders bestel je toch gewoon een jas via internet?
Op de H&M site staan er genoeg.

overal zijn leren jasjes!
mijne is van de Bershka

Ik heb bij twee H&M’s gekeken en zara, was niet eens alleen (A) dus had twee paar ogen… Bij Divided van H&M hebben ze alleen nog maar grijse op ze website :frowning_face:

Ik heb bij twee H&M’s gekeken en zara, was niet eens alleen (A) dus had twee paar ogen… Bij Divided van H&M hebben ze alleen nog maar grijse op ze website :frowning_face:

Ik heb de mijne van Arma Leder,je kunt ze verder echt overal kopen. ( H&M,ZARA etc.)

Ik geloof dr echt geen drol van dat er bij de H&M geen zijn, vraag desnoods een verkoopster ofzo.

Ik zal maar eens in Amsterdam gaan kijken …

volgens mij is er echt in elke winkel wel een leer jasje te vinden. oke niet bij de albert heijn. neem me niet te serieus.

ja ik dacht precies hetzelfde vanochtend, dus toen dacht ik, ik ga maar ff naar de h&m om er eentje kopen, en daar hadden ze er geen, ging naar sting, new yorker, we, vero moda… en later naar een andere h&m, zara… helemaal geen :S wel in zo’n leder winkel, maar ik ga geen 220 euro betalen :S

Hahaha, ik zag het even helemaal voor me.

Ik heb er nu 1 aan van de H&M, heb m besteld. :wink:

welke heb je besteld als ik vragen mag? of niet vandaag besteld?

welke heb je besteld als ik vragen mag? of niet vandaag besteld?

echt overal’
eerder waar niet?

dat dacht ik ook… :pensive:

Niet vandaag besteld, heb m wel al een tijdje, maar volgens mij staat ie nog wel op de site…
Even opzoeken!

http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_72697_15024_42_0161.jpg

Hij is er ook in het zwart, maar daarvan zijn bijna alle maten uitverkocht geloof ik…

ik heb letterlijk woensdag nog eentje gekocht bij The Sting,
en ik zie er echt 15 als ik ook maar een kwartiertje in de H&M loop…