Leren jasje met studs

Hoi !
Ik heb een leren jasje gehaalt met studs op de achterkant van het jasje. Het stomme nu is als ik hem aan heb me haren als ze los zijn hele tijd blijven eraan haken en ik wil niet kaal worden door een jas !:stuck_out_tongue:
Dus hoe lossen jullie dit op ? ja ik kan wel hele tijd staart in gaan drage, maar ik draag me haren amper vast. Ik hoop dat jullie eriets op weten want anders breng ik hem terug.

Draag je hem als buitenjas of gewoon als jasje bij je kleding?
Als je hem als buitenjas draagt kan je je haar in je jas doen
En als je hem als jasje draagt dan ehm
Kan je misschien je haar aan de voorkant van je schouders dragen? Zo van dat je een soort scheiding op je achterhoofd hebt?

gewoon voor beide eigenlijk… jaa weet je wat het is ik heb krullend haar dus dat lukt moeilijker om het zo naar voren te dragen omdat dan me haren me nek helemaal opvullen dat ziet er beetje raar uit ;p

Oh oke
Hmm
Nouja dan kan je hem misschien beter terugbrengen. Anders ga je hem misschien niet veel dragen, en dat zou zonde van het geld zijn.

jaa :frowning_face: denk het ook vind echt jammereindelijk leuk jasje gevonden mjaa zit niks anders op dan toch bedankt!

Ik heb er nooit last van. Maar ik heb ze er dan ook zelf op gegooid ipv zo gekocht.

jaaa ik weet het ook niet… die studs zijn bij mij alleen zo in het midden vastgemaakt volgens mij en dan heb je dus zoo randje waar we me haren in vast blijven haken :stuck_out_tongue: mjaaa

Dat is inderdaad wel kut, maar geen idee eigenlijk?

ik zal hem terugsturen/brengen.
kan dit niet meer: dan verkopen.

Oh dats echt heel vervelend zeg! Ik zou het niet echt weten, haar afknippen lijkt me ook geen goed idee!

Dat heb ik dus ook met zo’n jasje!