Leren jasje Goosecraft XS

Lieve meiden,

Het klopt dat er al een zelfde topic is geopend onder een andere naam. Deze laat ik verwijderen. Ik heb een nieuw topic aangemaakt zodat ik met mijn echte naam kan verkopen. Zo weten jullie met wie je te maken hebt :slightly_smiling_face:.

Bij deze bied ik een mooi Goosecraft leren jasje aan.

Betrouwbaarheid: Helaas sta ik nog niet in het ‘betrouwbare verkopers’ topic omdat ik onder de naam Linnie nog nooit iets verkocht heb. Wel kan ik bijvoorbeeld een specifieke foto van het jasje oid maken om te bewijzen dat het jasje bestaat of ik kan je in een Persoonlijk Bericht mijn nummer geven zodat je mij kunt bellen. Ook kan ik eventueel mijn Facebook geven en kan je mij daar een berichtje sturen. Mocht je zelf nog ideeen hebben hoe ik kan bewijzen dat ik betrouwbaar ben; roep maar :-)!

De maat: De maat valt naar mijn idee normaal uit. Ik neem met bovenkleding altijd XS/S en dit jasje (XS) valt prima. Ik ben zelf 174cm lang. Mocht je mijn overige maten willen weten om te kunnen bepalen of dit jasje jou ook past, dan kun je mij hierover PBen.

De prijs: Zoals je kunt zien heb ik voor dit jasje 239,95 betaald. Dit verwacht ik er niet voor terug. Wel wil ik graag serieuze biedingen.

De verzendkosten: De verzenkosten van 6,75 staan los van de prijs voor het jasje.

De staat: Het jasje is eind zomer 2012 gekocht. Ik heb het jasje ongeveer 5 keer gedragen en hij is nog in perfecte staat. Altijd gedragen met oksel-pads, dus vrij van eventuele zweetgeur!

Reden verkoop: Past niet bij mijn stijl/de rest van mijn kleding.

Het merk: Goosecraft. Zie foto’s voor echtheidsbewijsjes.

De kleur: Zwart met gouden drukknopen en rits.

De details: Het jasje is stoer, kort, getailleerd, heeft soepel leer en gouden details. De rits zit niet in het midden, maar aan de zijkant wat het jasje een bijzondere uitstraling geeft. De zakken zijn echt (er passen kleine handen/een iPhone in) en er zit een extra zakje op de linker mouw. Het jasje is zowel open als dicht goed te dragen door de getailleerde lijn (zie foto’s).

Voor vragen kun je mij altijd een Persoonlijk Berichtje sturen. Ik reageer binnen 24 uur.

Groetjes Maverick.

Uppie :slightly_smiling_face:

Upje

Bedankt :slightly_smiling_face:

Dat merk heeft zulke geweldige leren jasjes <3

Niet mijn maat verder, dus helaas.

Supermooi jasje, helaas niet mijn maat. Upje :slightly_smiling_face:

Ahh bedankt meiden :slightly_smiling_face:!!

Uppppie :upside_down_face:

Heel leuk jasje! Alleen heb ik er al een, haha.

Upje voor jou!

Droomjas… het is dat ik op dit moment geen geld heb. Misschien volgends maand maar dan is ie vast al weg!

Nouuu ik weet niet of ie dan weg is hoor. Krijg nog geen reacties in ieder geval :frowning_face:. Jij bent de eerste. Is het je maat?

Haha bedankt overjoyed :slightly_smiling_face:

Jaa mijn maat ook nog haha!

Cool! Nou ik hoor het wel als je weer wat geld hebt :slightly_smiling_face:

Up :upside_down_face:

Uppieee :upside_down_face:

:upside_down_face:

:sunglasses:

Uppie

:kissing: