Leren jas

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leren jas,
nu heb ik er één gevonden en ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden &welke kleur vinden jullie dan het leukst?
Ik zit namelijk nog erg te twijfelen…

http://www.thestone.nl/images/products/large/6120.1.25.jpg

http://www.thestone.nl/images/products/large/6120.1.26.jpg

Even voor de duidelijkheid; het is echt leer… &Idd op de foto lijkt het een beetje regenjasachtig, maar in het echt is dat dus niet zo (:

Waar kan je die kopen?! =D Vind hem echt mooi!
Ik denk de 2e.
Bij de 1e is de kleur een beetje vreemd, maar dat kan ook aan de foto liggen. (:

de bruine vind ik erg leuk!

Ik vind die mouwen een beetje lang in verhouding met de rest. Maar dat kan ook aan de paspop liggen natuurlijk. En ik verkies de bruine.

ik vind bruin meestal leuker, maar dan wel donkerbruin leer zegmaar, hier lijkt het een beetje oranje achtig? kan ook aan foto liggen…

dus dan de zwarte :grinning:
echt leuk trouwens!

Dit is gewoon van dat camel denk ik.

Ja die bovenste is camel/cognac kleurig…

Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo. Bij die zwarte vind ik het ook meer het stofje van een regenjas lijken dan leer.

op zich wel leuke jasjes. Maar wil je een echte leren?? Dit lijkt inderdaad meer regenjas achtig. Ik vind dat er veeel mooiere leren jasjes zijn. Al zijn deze op zich ook wel leuk

volgens mij…

… heb ik die zwarte (:

ooo,
& ps ;

in het echt lijkt hij helemaal niet op een regenjas hoor o=

Deze is van echt leer! Het lijkt op de foto een beetje anders, ik heb hem ook in de winkel gezien &het ziet er ook echt leer uit hoor (: Alleen zo op de foto lijkt het een beetje regenjas-achtig idd.

1e

HEEL LEUK!! waar koop je die joh? (L)
en ik zou kijken of je meer bruine/cognacce kleren hebt, of zwarte.

Ja zo zat ik ook al te denken, maar ik heb zwarte + cognac laarzen, een zwarte + cognac riem enz. Maar aan de ene kant vind ik die zwarte wel beter voor de winter (: Maar heb ook nog een zwarte jas van vorig jaar, haha, ben echt zo’n twijfelpersoon xD

oke dan neem je dus cognac, als je toch al een zwarte jas hebt, duidelijk toch?

Nou nee, denk toch dat het de zwarte wordt :wink: Vind die kleur gewoon mooier bij deze jas… Ik ga er nog wel even een nachtje over slapen, haha

ik vind bruin hoerig, maar dat zal vast komen omdat de meeste sletjes bij mij op school een bruine leren jas hebben en die in de klas dragen
ik vind die andere kleur ook mooier

Ik heb ook 3 leren jassen, ook van zulk soort, maar bij mij zitten de kleuren er tussen in.
Maar ik zou de eerste doen.

de bruine!