Leren highwaisted korte broek?

Vorig jaar precies deze broek gekocht, een echte miskoop. Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet dragen? Want ik draag eigenlijk altijd best basic kleding dus ik durf het niet echt aan te doen. :cold_sweat:

Iemand tips?

Ik denk dat hij wel leuk is met een wit blousje en bruine of zwarte sandaaltjes.

Ik vind het juist super leuk, gewoon aandoen, joh!

Zoals hierboven, met een blouse kan het prima, maar ook een croptop of een ander leuk t-shirtje zal leuk staan!

met een wit blousje

Ik heb dus precies hetzelfde! Weet het niet hoe ik het moet combineren en meestal doe ik maar een wit blousje erbij aan. :slightly_smiling_face:

Is zo’n leren short niet super heet in de zomer?

En inderdaad een witte blouse

Hij kan eigenlijk met alles wel. Effen blouseje in een leuke kleur of iets met bloemenprint. .

Oehh, met van die leuke witte t-shirts met tekst

Perfect shortje! Hier kan je echt van alles bij aan doen. Grijs, wit, zwart, beige, maar ook kleur! Crop tops, oversized shirts, effen shirts of juist printjes. Echt alles! Verder met leuke zilveren sieraden en gewoon all stars, sandaaltjes of andere sneakers.

Je moet die shorts gewoon aandoen, hartstikke leuk! Bijna alles past hierbij; een blouseje in een leuke kleur of met print, een crop top, een topje, shirtje & leuke sandaaltjes eronder.

Is echt een leuk ding! Maar ik begrijp wel dat je hem niet direct aan durft te doen. Is misschien gewoon even wennen. Je kunt hem eerst een paar uurtjes binnenshuis dragen om eraan te wennen.
Ik zou dit een beetje sportief combineren met een wit, iets losvallend t-shirt en sportieve witte schoenen.
Leuke sandaaltjes zouden hier denk ik ook leuk onder staan.

Die wou ik ook, maar nooit gekocht haha.

Een losvallende ietwat doorzichtige blouse met allstars/vans
Een oversized bordeaux/aubergine trui met stoere laarsjes

Zo zou ik het combineren

Gaat met zoveel, zo’n mooie short.
En kijk anders eens op pinterest (leather shorts outfit)

Wit bloesje vind ik zelf altijd erg leuk, maar je kan het met heel veel dingen combineren!

zoals aangegeven en witte blous staat er erg leuk bij

Met een simpel oversized grijs of wit shirt, een leuke ketting en sneaker. Ik vind hem heel leuk!

Eigenlijk kan bijna alles hier boven op?

Draag er een leuke croptop op

Ik weet niet of het je stijl is en of je ze hebt, maar onder deze short zouden Dr. Martens echt supervet staan.