Leren Broek

Ik heb dus laatst de leren broek van de h&m besteld
deze:
http://i43.tinypic.com/2vwegd3.png

Nou had ik die van te voren aan in de winkel, 38 veels te groot en 36 nét te klein. Maar ik was ongesteld en had net gegeten dus uiteindelijk de 36 besteld… Die kwam binnen, pastte en had een gat. Nou maand later kreeg ik een nieuwe 36 binnen en die zat strakker, maar ik weet dat 38 echt veels te groot is, dus desnoods val ik 2 kg af zodat 36 normaal zit…

Mijn vraag; weet iemand of dat ie losser gaat zitten na een aantal keer dragen?

ik weet wel dat de kwaliteit van “leren” broeken bij de h&M niet goed is dus ik hoop dat hij lang heel blijft…

Heb geen flauw idee.

Dat heb ik ook gehoord, ja. Het schijnt dat er heel snel gaten in komen en de naden uitscheuren.

Het schijnt ook dat niet elke maat 36 hetzelfde is.

dat idee had ik ook al, want toen ik m uit de verpakking haalde keek ik mn vriend al aan van “deze ziet er véeel kleiner uit” en die gaf me gelijk en vreesde ook al dat ik m niet pastte

Ik hoor ook steeds dat mensen binnen 3 keer dragen er uit scheuren. Dus als die echt strak is, lijkt me dat die alleen maar sneller gaat uitscheuren…

Kijk anders bij de Zara oid, die hebben ook nepleren broeken voor weinig geld : )

Ik heb ook een keer gehad dat ik een andere broek van de H&M paste; 36 was te klein, 38 veelste groot en toen pakte ik een andere 36 en die zat perfect.

hij is niet echt heeeel strak hoor, ik bedoel hij sluit mooi aan bij mn bovenlichaam en het is niet dat ik er vetrollen van krijg, als je me begrijpt ;p maar ik denk meer dat ht gewoon t materiaal is, want ik kan er wel een hand tussen steken!