Leren allstars, ervaring?

Ola!

Ik wil graag de volgende allstars kopen:

Ik heb hiervoor 2x canvas allstars gehad. Daarvan ging eentje op de ‘goeie’ plekken kapot en de andere op de ‘verkeerde’ plekken, namelijk bij de neus (de stof bij de neus liet los van het rubber zegmaar).
Omdat deze leren wat duurder zijn, vroeg ik me af of ze het geld waard zijn en of deze ook niet kapot gaan bij de neus. Ervaringen?

Thanks alvast :slightly_smiling_face:

Het is leer en dat zal allicht steviger zijn dan dat slappe canvas, alleen is de manier van produceren hetzelfde.

Thanks! Upje, meer ervaringen?

Sorry nee, maar zie dit al een upje

Een vriendin van me heeft ze, en ik weet wel dat ze ze echt al heel erg lang heeft, want ze zijn enorm versleten. Net als dat ik van Converse gewend ben dus, super fijne schoenen die niet stuk te krijgen zijn. ;-D

De ‘goeie’ plek is die buigplek dus? Ik denk dat dat normaal is, dat krijg je toch als je loopt na een poos… De manier van produceren is idd hetzelfde, het grote verschil met leer is denk ik dat het meer isoleert en dus je voeten warm (of koel) houdt.

Ik heb ze in het leer gehad en ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad tot ik ermee door de modder liep en ze ruïneerde :stuck_out_tongue: