leraren geven nooit een reden?

Hebben jullie dat ook, als je vraagt: ‘waarom hebben wij wiskunde?’
dat je zo’n suf antwoord krijgt van: ‘dat heb je nodig, voor later!’
endan vraag je: ‘hoezo later?’ dan: ‘ja we gaan verder met de les!’
ikvind dat superdom jullie?
:zipper_mouth_face:

Het is ook gewoon een domme vraag.

Nee dat is logisch. Leraren hebben meestal geen zin in een discussie met kleine snotapen als ze les moeten geven. Als je zo graag je leraar wil dissen, bewaar je dat maar voor na de les.

weer een onzin topic xD

Wat moet een leraar anders zeggen?
En wiskunde heb je echt wel nodig hoor.

Omdat vervolgstudies willen dat je dat kan, dus ja je hebt het nodig voor later.

Een leraar hoeft daar geen antwoord op te geven (:

Alleen mijn leraar is zo stom om daar 'n hele les over na te denken xd.

Pfff wat een onzin dit :face_with_raised_eyebrow:
waarom zou die leraar daar dan ook op ingaan?

maar na de les willen ze het ook niet tegen mij zeggen?

jamaar, ik snap het wel.
maar heb ik het uitrekenen van een cirkel nodig, om
eh… visagiste te worden?

;s

oke, ik geef toe een onzin topic :wink::wink:

zonder wiskunde kun je blijkbaar minder logisch denken en minder goed verbanden zien enzo. Al met al zul je er niks mee verliezen door wiskunde te krijgen;) En anders ga je naar havo met CM profiel, bij ons op school is wiskunde dan niet verplicht. Al vind ik het behoorlijk dom om geen wiskunde te nemen, dat heb je bij bijna elke vervolgopleiding nodig.

dat is inderdaad niet zo’n intelligente vraag. :stuck_out_tongue:
maar je hebt wel gelijk, dat sommige ook geen antwoord geven op nuttige vragen. :stuck_out_tongue:

MEESTE studies, als jij visagiste wil worden, word je dat, maar je moet lekker wel wiskunde doen(: Dat is verplicht voor de meeste studies, en ze bereiden je voor op een grote hoeveelheid studies… Verplaatst naar onzin…

ghehehehh :smiling_imp:

Zo leer je logisch nadenken. Daarom.

ouijesuis, je praat te veel onzin
ik heb ook havo en cm profiel zonder wiskunde, omdat ik er weinig van begrijp. & dat is niet dom. Inderdaad voor veel opleidingen heb je wiskunde nodig, maar dat zijn vooral opleiding in de economische kant, en die richting wil ik helemaal niet op. Dus als je die richting niet op wil, dan is het helemaal niet dom om ook geen wiskunde te kiezen, je wordt echt niet slimmer van wiskunde. De helft van wat je krijgt is onzin. En docenten geven altijd k/t antwoorden omdat ze het leuk vinden om kleine kindjes af te zeiken, dat is gewoon hun eigen frustruatie. ze kunnen niet op tegen mensen van hun eigen leeftijd.

Ik zou het vragen aan een docent filosofie, die wil er vast uitgebreid over discussiëren met je.

Amen.

Wiskunde heb je echt niet persé nodig hoor. Ik doe ook havo CM en had makkelijk wiskunde kiezen maar vind het stom en wil geen economische kant op dus waarom zou ik. Ik heb zo een hekel aan mensen die zichzelf beter vinden omdat ze wiskunde doen/hebben gedaan. (Ik zeg niet dat jij dat heb gezegd) Een groot deel van de mensen die wiskunde hebben gehad hebben 1 het meeste nooit meer gebruikt, het andere deel krijg je al in de onderbouw en 2 zijn de helft al vergeten. Je leven kom je ook wel door zonder al die wiskunde en als je later erachter komt dat je toch iets wil doen met wiskunde dan kan je ook gewoon ergens lessen ervoor volgen zonder dat die een jaar duren. (:

hahahaha wie praat hier nou onzin, over leraren die het leuk vinden om kindjes af te zeiken :’) Geef ze eens ongelijk, in de les hoor je gewoon je bek te houden en te luisteren naar hun verhaal. Daarbij zeg ik ook helemaal niet dat je bij alles wiskunde nodig hebt, maar wel bij veel. Verder lijkt het me dat jij ook nog nooit van het begrip algemene ontwikkeling hebt gehoord? Zonder al die vakken op school was jij gewoon een onwetend, kennisarm kind.