hee,
wat als je verliefd word op een leraar, hij 26, ik 22.
hij heeft een vriendin en hij is leraar.
wat te doen om mijn gevoelens te negeren?
hee,
wat als je verliefd word op een leraar, hij 26, ik 22.
hij heeft een vriendin en hij is leraar.
wat te doen om mijn gevoelens te negeren?
Sorry las even dat je 12 was :’)
Maar zoals je zelf al zegt moet je hem vergeten, hij blijft je leraar en dat is strafbaar. Je groeit er vanzelf wel overheen denk ik.
Hij heeft een vriendin, dus dat is dan toch duidelijk? Je doet er niks mee en hopelijk gaat het snel over.
Hij heeft een vriendin. Niks mee doen dus.
En zelfs als hij geen vriendin had moet je er niks mee beginnen.
Dit ook ja.
Dat ik er niks mee moet beginnen dat snap ik, ik wil alleen weten hoe ik van dat gevoel af kom, want is niet zo prettig als ik hem een paar keer per week zie
Dat is heel lastig. Probeer hem sowieso zo min mogelijk te zien. Dus alleen als het écht nodig is. Probeer ook slechte eigenschappen aan hem te verzinnen. En houd vooral je ogen open voor andere mannen. Ga lekker uit of spreek met vrienden af. Misschien ontmoet je wel iemand die je net zo leuk vindt, of misschien nog leuker
Oja en ik weet niet hoe lang dit al duurt maar de meeste crushes gaan binnen 3 maanden over!
Je kunt je gevoelens niet dwingen of stoppen, denk dat je er met de tijd wel over groeit. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer niet teveel aan hem te denken. Leuke dingen blijven doen voor de afleiding.
oke dankjewel voor de tips!