Leraar..

Ik heb dit account aangemaakt om anoniem te blijven want ik wil niet herkend worden,

Dit jaar heb ik een nieuwe aardrijkskundeleraar gekregen, hij is jong (nog maar 22) en was direct populair onder de ,eiden van onze klas, ik vond hem ook wel knap maar ik dacht er verder niet over na omdat het mijn leraar is. Hij deed altijd al érg aardig tegen mij ( knipogen, hand op schouder leggen, altijd complimentjes geven) maar ik dacht dat hij dat gewoon deed omdat ik goede cijfers haal,

Toen ik zaterdag uit was met vrienden en vriendinnen kwam ik hem tegen, hij had iets te veel gedronken en kwam naar me toe… Mijn vrienden en vriendinnencwisten niet dat het mijn leraar was omdatcze niet bij mij op school zitten. We waren even aan het praten en ik liep verder. Toen ik even naar de wc ging (alleen p, wat ik bijna nooit doe,) kwam hij achter me aan de wc in en begon me te zoenen, ik schrok me dood en duwde hem natuurlijk weg, het enige wat hij deed is dom grijnzen en zeggen: “ik weet dat je me wilt” ik wist niet wat ik moest zeggen, toen probeerde hij me weer te zoenen en toen ik hem weer probeerde weg te duwen ging hij maar door, gelukkig kwamen een vriend en een vriendin mij net zoeken omdat ikclang wegbleef, een vriend van mij heeft hem toen weggestuurd. Ik heb niet tegen hun gezegd dat hij mijn leraar is omdat ik zo erg geschrokken was, wat moet ik nu in hemelsnaam doen? Want hij IS mijn LERAAR en een leraar hoort gewoon niets bij een leerling te proberen, ookal is het niet onder schooltijd toch?
Wat vinden jullie? Sorry, ik moet mijn verhaal gewoon even kwijt, ik zie er echt zo erg tegenop om maandag naar schoolvte gaan…

Omg wat eng. Ik zou het echt aan je school vertellen. Dronken of niet hij moet zich bij zijn leerlingen maar inhouden. Gosh

Bedankt voor je reactie, ja ik ben echt heel erg geschrokken

Op naar de directeur! Desnoods je andere vrienden mee als ‘‘getuigen.’’

^ ik ben bang dat ze me niet geloven, omdat het een hele populaire leraar is onder de meiden…

Ik heb het mijn vriendinnen net verteld,

heb jij een docent waar je een goede klik mee hebt?

Waarom zou de school jou niet geloven als leerling?
Dat zou een beetje apart zijn hoor. Aangezien de leraar wordt betaalt door de school en jou ouders de school betalen zie ik geen reden om partij van de leraar te kiezen. Doen ze dit wel dan zou ik aangifte bij de politie doen. Hopelijk word je leraar ontslagen, want echt dit kán hij niet maken!

Onmiddelijk naar het bestuur van je school stappen en het vertellen. Dit is ècht abnormaal en je hebt genoeg mensen die het kunnen navertellen. Ik hoop met heel m’n hart dat ze 'm ontslaan.

Dat is echt vreselijk!
Ik zou het niet voor jezelf houden, maar naar de directie stappen, want zoiets kan echt niet!
Succes meid :hugs:

Daarom zei ik dus ook dat je je vrienden mee moest nemen.

Stap idd naar het bestuur. Misschien zijn er meer meiden die ongewenst geintimideerd (of hoe dat ook alweer heet), door die leraar. Jij voelt je nu ongemakkelijk als je bij hem in de buurt bent, beste is het te vertellen. Hij kan er niet zomaar mee wegkomen!

Ik dacht ff weer een liefdesverhaal te lezen met een leraar maar gelukkig niet
Maar ff ontopic, inderdaad naar de directie stappen dit is niet acceptabel!

Inderdaad het gelijk melden, desnoods met je vrienden die er bij waren!

Idd melden! Dom van hem om zn baan op het spel te zetten

Oke, iedereen heeft al gezegd dat je naar de directie moet en dat moet ook, maar sterkte hiermee. Het lijkt me best wel eng om dat te doen, misschien moet je eerst naar je ouders gaan en met ze erover praten.
Succes!

Wow erg voor je… Sowieso het melden op school. Zoals eerder al genoemd zijn er misschien wel meerdere “slachtoffers” (als ik dat zo mag noemen) en die vriend en vriendin die je kwamen zoeken hebben het toch ook gezien? Dan kunnen ze misschien wel met je meegaan. Maar meldt het in ieder geval! succes!

Of niet… want dan krijgt hij nooit meer ergens een baan. Ik ben het met je eens dat het niet ok is, maar iedereen maakt fouten. Waarschijnlijk dacht hij echt dat jij hem leuk vond.

Ik zou hem nog een ‘kans’ geven maar de volgende keer dat er iets gebeurt wat niet door de beugel kan moet je duidelijk nee zeggen en meteen naar het schoolbestuur stappen.

Je kunt hem dat nu ook zeggen na de les… dat je het niet op prijs stelt en dat als hij nog een keer iets doet dat je dan naar het schoolbestuur gaat.

Edit: oh sorry, ik las over het stukje heen waarin je zei dat hij doorging toen je hem wegduwde. Dat valt niet goed te praten natuurlijk…

Ik zou naar de vertrouwenspersoon van je school gaan. En samen met hem/haar een oplossing zoeken… Diegene weet heel goed hoe diegene jou kan helpen.