Leraar vind me leuk?

Heeiii

Vorige week op school viel me op dat mijn leraar wiskunde heel erg vaak naar me keek en een keer leek het alsof die knipoogde… Ik vind hem al een tijdje leuk en na de les kwam ik naar hem toe omdat ik een vraag had en toen legde hij een arm om me heen :blush:

Zou hij interesse in me hebben of zie ik nu spoken? Ik ben trouwens 16 en hij is 23

Volgens mijn vriendinnen kijkt hij best vaak naar me en naja ik weet t niet :blush:

Ik denk niet dat leraren dat willen, en dat mogen ze sowieso niet.
Als het echt vervelend begint te worden zou ik naar de conrector gaan, maar vooralsnog zou ik zeggen dat je spoken ziet.

Ik denk niet dat hij verliefd op je is, eerder gewoon aardig? Misschien ben je zijn favo leerling omdat je je HW maakt?

:’)

Spoken bestaan niet.

Waarom denken die tieners van tegenwoordig dat de leraren verliefd zijn op hun, en worden omdat ze aardig doen verliefd op hun

Mijn leraar wiskunde (ik heb geen wiskunde) mag ook wel naar me kijken :upside_down_face:

Hmm ik zou er niks serieus achter zoeken, wsl gewoon een flirter

Hahah ten eerste wat een jonge leraren van tegenwoordig!
Mijn leraren zijn zo oud, er is een nieuwe en dat leek dan ook weer op een kindje :S!

Maar goed meid, leraren doen dat ook bij mij en tja misschien vind hij je leuk of misschien zo als Goldenkiller zei miss ben je zijn favoriete leerling?!
Je moet niet over al wat achter zoeken, misschien zou je graag willen dat hij je leuk vind maar echt als je wel wat met hem begint mensen gaan je voor gek verklaren!

haha faal

Omdat hij aan je heeft gezeten en veel naar je kijkt, twijfel ik wel een beetje. Ik kan niet goed over deze situatie oordelen hè… Vraag het nog een keer aan je vriendinnen! Kent niemand hem in real? Dan kan je misschien via haar een date met hem regelen ^^

Uhm nee. Leraren kunnen ook gewoon aardig doen zonder er iets mee te bedoelen.

Alles kan

Mijn leraar knipoogt ook naar mij wanneer ik in de buurt van het antwoord zit :’) . Hij vindt mij heus niet leuk hoor.

Toen ik nog op school zat, was ik geslagen door iemand, mn gymleraar vond me zielig, hij zo de volgende keer help ik je gewoon mee! Hij trok me ook voor met gym en zo echt als enige… Vond hij me leuk, denk het niet hoor. Ik vond hem wel super heet want hij was kei knap NIET CITEREN AUB IK PLAATS FOTO DIE IK WEER WEGHAAAL

Foto weg

^niet grof bedoeld, maar wat is het nut van het plaatsen van een foto van je leerkracht?

Oude leraar :’) naja ik dacht misschien zijn sommige hier wel benieuwd bedoel zon ‘knappe’ gymleraar?

Wat is er de laatste tijd toch met al die topics over meisjes die leraren leuk vinden.

Een date regelen met hem? Een relatie tussen leraar en leerling is verboden en daardoor zou hij zijn baan op het spel zetten, iets waarvan ik denk dat een leraar dat niet zomaar doet.

OT: ik kan natuurlijk niet weten of hij zo over je denkt of niet, maar in elk geval zou ik er niks mee doen. Daarnaast vind ik 16-23 ook best een groot leeftijdsverschil al helemaal als je bedenkt dat hij zijn studie al heeft afgerond (lijkt me tenminste) en jij nog niet klaar bent op de middelbare, je zit allebei in een hele andere fase.