leraar verliefd op Vriendin??

Mn Vriendin denkt dat een leraar van Ong 23/24 haar leuk vind. Ze heeft Geen les van hem maar Wel tegen over en iedere keer als ze Engels heeft en staat te wachten bij haar lokaal heeft hij ook les en wacht Dan op zijn leerlingen alleen iedere keer kijkt hij naar haar en tussendoor ook glimlachen. Wat betekent dit?? Graag snel advies ook.
Xx

Ik denk niet dat die leraar verliefd is op je vriendin. Hij lacht alleen naar haar? Dit kan gewoon betekenen dat hij aardig probeert te zijn. Ik denk dat ze het verkeerd interpreteert.

“Een vriendin”
Lijkt mij dat dat geen bal betekend.

Kijken en glimlachen doe ik ook wel naar mensen, ook naar mensen die ik niet ken. Dit zegt ook niet meteen dat ik verliefd ben op al die mensen.

Ja maar ze heeft Geen les van hem maar hij kijkt Wel veel naar haar en lacht maar staat ook soms Dan ‘raar’ maar Omdat ze Geen les heeft van hem weet ze het Niet zo goed.

Maar het is mij ook opgevallen maar het is Anders glimlachen dan dat je normaal doet.

Ik moet zeggen, je gebruikt echt op vreemde momenten hoofdletters.

Ja sorry dat komt door autocorrect.

Ik denk dat ze het zichzelf inbeeld. Een leraar lacht vriendelijk naar de meeste leerlingen en verliefd is wel een heel groot woord.

Zeker want tis niet een normale lach mij is het ook opgevallen.en Dan staart hij veel naar haar en een keer keek ze dan en hij ging nog meer glimlachen.

Hoe oud is ze als ik vragen mag? Ik denk dat zij het idee in haar hoofd heeft dat hij haar leuk vindt en daardoor ziet zij signalen die er niet zijn

Ze is 16 maar het is Niet alleen haar opgevallen.

Dan denk ik dat jullie het jullie verbeelden. Glimlach betekent niets

Een leraar van die leeftijd, die waarschijnlijk net z’n eerste baan heeft, gaat die echt niet riskeren voor een meisje van 16 dat hij niet kent.

Wat wil je nu horen? je zegt steeds weer dat het niet alleen haar is opgevallen en dat het geen normale glimlach is. wil je nu dat wij bevestigen dat die beste man verliefd is op je vriendin? :’)

de kans lijkt me echt echt echt heel klein. Hij is gewoon vriendelijk.

Omdat je niet wilt horen dat hij niet verliefd op haar is…
Omg hij is echt wel verliefd op haar! Als het een lekker ding is zou ik als ik die vriendin was echt wel stappen gaan ondernemen!

Ja ze heeft Wel gezegd dat ze hem leuk vind maar ze durf niet naar hem toe te gaan want ze is heel onzeker Omdat ze werd gepest over van alles en nu nog van dat ze dik is en lelijk dus ze durf niet iets te doen snap je?

Xx

Wat wil je nu precies bereiken? Hij glimlacht alleen naar haar en iedereen hier zegt dat hij niet verliefd is, maar je blijft het over die glimlach hebben. Mocht hij dat wel zijn en het blijft bij glimlachen moet je hem lekker laten glimlachen

Als ze het niet durft moet jij misschien maar stappen ondernemen. Maargoed hou wel in je achterhoofd dat het niks wilt zeggen als een leraar naar je glimlacht.