Leraar probleem

Gadverdamme…

Ik zal eerst proberen om t zelf op te lossen, als hij weer naar mn huis komt of iets anders dan zal ik t tegen mijn decaan zeggen …

Heb je je ouders hierover verteld?

Probeer het niet te ver te laten komen en grijp op tijd in (eigenlijk is het nu al veel te laat) dit kan niet, en dat weet die man zelf heel goed. Dit is geen probleem wat aan jou is om op te lossen, jij hebt hier ook niet om gevraagd, maar dit moet die leraar zelf op zien te lossen en het schoolbestuur natuurlijk.

Nee ze zouden gek worden denk ik

Uhm ik zou het echt meteen vertellen aan de decaan. Misschien lijkt het voor jou nu nog onschuldig, maar grote kans dat ie je binnenkort verder gaan aanranden dan alleen een kus op de mond. Ik ken dit soort verhalen…

Dit kan echt niet meer je vriendinen hadden gelijk ze willen je beschermen voor je eigen best wil! je weet nooit wat die man wel wil, misschien wil hij verder dan enkel een kusje …

Lieve schat, je bent en minderjarig en hij is een leraar en je vindt hem niet leuk.
Hij zit hartstikke fout en het laatste wat je moet doen is je schuldig voelen omdat hij zijn baan kwijt zal raken! Dat is zijn eigen schuld, niet de jouwe!

Je moet het echt aan iemand vertellen, als je niet naar de decaan wilt dan naar je mentor of een andere leraar die je vertrouwt.

Sterkte! :sob::muscle:

Zeg dat hij moet kappen of je zorgt ervoor dat ie z’n baan kwijtraakt.

Ieuw hij is 55, hij kan je vader zijn.

Hij gebruikt je gewoon om zichzelf goed te voelen.
Zeg het tegen je ouders/decaan, hij is schuldig en je moet je niet zo laten meeslepen.
Ik vind dit echt niet kunnen.

Zeg tegen hem dat je dit niet wil, verbreek het contact via whatsapp en waarschuw hem dat als hij nog een keer iets probeert je naar de decaan stapt omdat je dit niet vindt kunnen.
Zo geef je hem de kans om gewoon verder te gaan alsof er niks aan de hand is, maar stopt dit toch. Want dit kan echt niet, hij is hartstikke strafbaar.

Meid alsjeblief ga er niet mee verder pleasepleaseplease. Hij doet dingen bij jou die jij niet leuk vindt, je voelt je vies. Maar toch doe je niets. Hij heeft je in z’n macht, so subtiel dat jij het niet merkt. edit 8< 8< knipknipknip persoonlijke informatie 8< 8<[/i]

Als hij ook maar een heel klein beetje om je geeft, wat ondanks het leeftijdsverschil toch mogelijk is, begrijpt hij dat het enige wat goed voor jou is, is dat hij je met rust laat. Dat is het enige wat hij voor jou kan doen. Doet hij dit niet, dan denkt hij enkel aan zichzelf. edit 8< 8< knipknipknip persoonlijke informatie 8< 8<[/i]

Die man heeft bij jou niks te zoeken. Hij heeft problemen en moet die op een of andere manier oplossen, met andere volwassen mensen van zijn leeftijd. In plaats daarvan leeft hij zijn frustratie bot op een jonge meid, met wie hij alles kan doen wat hij wil.

Het minimum wat je moet doen, is hem zeggen dat hij je met rust moet laten, en toon hem dat je serieus bent, en dat je anders naar de decaan gaat of klacht indient bij de politie. Of vertel het je ouders. Hij is strafbaar bezig. En eigenlijk zou je meteen naar de politie moeten gaan, want die man is heel erg gevaarlijk, met zijn lieve gezicht, zijn taartjes en zijn verhalen. Dat is de gevaarlijkste soort. Hij is er zelfs al in geslaagd je zo te manipuleren dat je hem aardig vindt en dat je daardoor niet vertelt dat hij je misbruikt. Je verstopt dingen voor je beste vrienden, waardoor je je van hen gaat isoleren. Heel herkenbaar alles :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:

Alsjeblief ga hier niet in mee. Note me als je wil.

(tekst aub niet citeren)

maar hij mag jouw leven ook niet verpesten. Wat hij doet mag niet… en als hij straks ergere dingen doet zul je voor altijd achtervolgt worden door die gedachten… je moet op dit moment echt aan je zelf denken.

@ juliamuller echt super goed gezegd! Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Kijk even waar je nu staat… Hij heeft je zó onder zijn macht dat hij bij je thuis komt, kust en appt. Jij zegt het niet en dat weet hij. Op welke volgende keer ga je nog wachten? Hij gaat steeds verder bij je. Bedenk waar je grens ligt, en bewaak die!

MELDEN! Toen ik op de middelbare school zat was er ook zo’n docent die dit soort geintjes flikte bij meisjes. Mijn zus (7 jaar ouder) had altijd al gezegt dat het een viespeuk was maar omdat hij niets bij haar had gedaan kon ze het niet melden. Toen ik een jaar van school af was, las ik in de krant dat hij was opgepakt en was veroordeeld wegens seksueel misbruik en ga nog maar even door. Dit heeft dus ruim 10 jaar gespeeld omdat niemand er wat van durfde te zeggen.
MELDEN.MELDEN.MELDEN!!!

idd, miss ben jij niet de enige bij wie hij dit doet! Zo snel mogelijk melden!!

55? haha troll
maar ik ben blijkbaar de enige die dat denkt.
okdoei

Omdat die docent 55 is? Dan kan ik je gerust stellen, toen ik op de middelbare zat had ik docenten die nog ouder is dus dit is nogal bullshit.

Op de school van een vriendin van me, was zo’n soort man ook 53 ofzow.