Leraar probleem

.

Als ik dit aan mijn decaan vertel raakt hij zijn baan kwijt. Dan heb ik zo’n beetje heel zijn leven verpest.

Ja maar lieverd, dat is toch niet jouw probleem? Hij is een docent en hij hoort zijn afstand te bewaren.

Hoe oud ben jij? Als ik dat vragen mag. En hou je van hem? Zo ja: Dan kan je beter wachten totdat je van school bent, of hij moet een andere baan zoeken ofzo. Zo nee: Dan kan je echt beter eerlijk tegenover hem zijn. En zeggen dat je het contact liever s[/s] mindert. Sterkte/succes ermee!

edit: en met houden van, bedoel ik echt houden van. Is dit de man met wie jij je leven wilt delen? Bij wie je echt voor altijd wilt blijven? Zo niet: Echt proberen te stoppen met het contact. Blijft hij jou dan ‘lastigvallen’ dan heb je zeker het recht, om naar de decaan te stappen. Wat andere meiden zeggen. (:

Dus dat.
Als hij dingen bij je doet die jij niet wilt verpest hij JOUW leven.

Zeg tegen hem dat je vindt dat het moet stoppen en zo niet dat je anders naar de decaan stapt. Zo heb je hem toch een waarschuwing gegeven.

Oh wat een verhaal!
Je moet het melden, want nu is de keuze:
Óf jij raakt nu in de problemen omdat hij niet van je af kan blijven en jij je vies voelt,
Óf hij gaat van school af.

Beter kies je voor jezelf. Hij mag dit niet doen!

Het is niet goed wat die leraar doet en ik denk dat hij dat zelf ook wel weet. Het is beter om aan de decaan te melden want dadelijk gaat het misschien wel verder dan alleen een kusje en dat is al helemaal niet jouw bedoeling toch. Succes meid

Ik ben 16 trouwens. Ik wil het hem duidelijk maken dat ik niet meer wil appen enzo. Maar het probleem is wel wat ik hem elke dag op school weer zie. Ik wil sws niet naar de decaan…

Wil je dan maar jouw leven gaan verpesten zodat die kerel zijn baan niet verliest?
Hij gaat niet stoppen met appen, hij gaat je traumatiseren meis :’)

Sorry, maar als jij het niet aan de decaan vertelt gaat het nooit stoppen.
En ik moet ook zeggen, omdat jij zegt dat je niet naar de decaan wílt, krijg ik het idee dat je de hele situatie ook niet vervelend vind.
Sorry als ik het verkeerd opvat, maar hoe wil je anders dat het stopt?

Ik vind het wel vervelend. Maar ik zoek gewoon een andere manier waardoor het ook kan stoppen. Zonder dat hij van school gestuurd word.

Het is strafbaar wat deze man doet. Uit jouw verhaal maak ik op dat je zijn aanrakingen helemaal niet fijn vindt. laat dit niet nog veder escaleren en meldt dit aan je decaan!

Ben het eens met Leonie, als jij het niet aan de decaan wil vertellen lijkt het wel alsof je het totaal niet erg vind.

Of je opa :nauseated_face:

Het gaat niet stoppen, of jij moet naar een andere school gaan?:’)

Vertellen echt!

Voordat hij hieraan begon kon hij weten wat de risico’s zijn die daaraan verbonden zijn. Vertel het alsjeblieft je decaan, nu is het nog redelijk ‘onschuldig’ (voor zover dat in deze situatie kan) maar als hij hiertoe in staat is, waar is hij dan nog meer toe in staat… misschien ben je ook wel niet de eerste leerling waarbij hij dit doet, dat zou me namelijk niks verbazen.
Denk in dit geval vooral aan jezelf en niet aan hem, hij is volwassen en had beter moeten weten.

Deze man had je vader kunnen zijn. Stel je voor dat je pa met een vriendin van jou zou zoenen; dat kan echt niet. Hij is je docent, meer niet.

Jeetje, wat een vieze malloot. Die freak wilt duidelijk ‘‘meer’’ van je, gadverdamme ik kan me zo vreselijk kwaad maken om dit soort gasten. Je moet het gewoon vertellen! --’