hey allemaal,
Ik zal het eerst even uitleggen anders snappen jullie er toch totaal niks van
Ik weet dat het slecht is maar ik heb mezelf wel eens gesneden bij mijn pols afgelopen jaar omdat me leven echt een kutzooi is, het grootste gedeelte dan.
Vorig jaar aan het begin van het jaar heb ik 3/4 maanden met de helft van de klas handvaardigheid gehad van een hele aardige man ( heel gespierd doorfdat hij meubelmaker is naast lesgeven en met een best knap gezicht,). Toen had ik veel vriendinnen en me leven was zo ongeveer perfecht, maar wat kan er in een jaar veel gebeuren.
Nu hadden we gister weer een les van hem en btw we gaan een houten krukje maken, aan het eind van de les mocht iedereen gaan behalve 4 mensen die moesten vegen.
Daar zat ik dus ook bij. We hadden het met een paar en die leraar erover of we wel of niet veranderd waren in een jaar en de leraar maakte een grapje over dat me haar is veranderd (ik heb blauw haar) en het was gewoon chill.
toen was ik het veger en blik aan het opruimen en iedereen die moest vegen liep naar de deur.
Ik was als laatste en de leraar gaf me een hand maar bleef mijn hand vasthouden, hij had gesprongen adertjes in zn ogen en hij zei
Je bent wel veranderd,
ik heb het gezien op je pols en ik geef echt om je het raakt me echt, zie je dat? en hij trok me naar zich toe (niet op zon foute manier zeg maar) en hij had tranen in ze ogen. Toen liet hij mijjn hand los en zei
Sorry dat ik er iets van zei, het raakt me en ik wil dat je je veilig voelt. en toen huilde hij echt, maar geruidloos. Ik zag de tranen over zijn wangen rollen en hij zei Tot volgende week.
Zo’n stoere volwassen man (nog best jong btw) die huilt… sws om mij!
Zelfs mijn vader heb ik nog nooit zien huilen laat staan een veel stoerdere man die ik niet eens zo goed ken en die mijn leraar is. Volgens mij heeft er überhaubt nog nooit iemand over/om mij gehuild.
Toen liep ik weg enn pakte op de eerste verdieping mijn jas en liep naar de centrale hal.
(BTW toen dit gebeurde washet na het 8e dus niemand had IETS gemerkt)
In de hal liep mijn leraar, op weg naar een ander gedeelte in school.
Ik wou dit gewoon even vertellen aan iemand of meerdere mensen, en hun mening weten.
En nog eigenlijk wel heel belangrijk denken jullie dat hij mijn mentor gaat inlichten want die weet sws hier niks van.
Alvast bedankt voor het überhaupt lezen
XXX Pindakaass