Leonardo Wilhelm Dicaprio, de geweldige acteur waar we allemaal bij zwijmelden in Titanic, wat waren we kapot toen die egocentrische Rose zichzelf wilde redden en de liefde van haar leven dood heeft laten gaan. Waarna hij vervolgens wakker werd op een strand en spontaan in andersmans dromen kon leven in Inception, toen hij had zat werd ging hij naar wallstreet en doet allemaal rare dingen in The Wolf of Wallstreet.
Leonardo Dicaprio is op 11 november 1974 geboren in de Amerikaanse stad Los Angeles. Hij is vernoemd naar de wereldberoemde alleskunner Leonardo Da Vinci, omdat zijn moeder hem voor het eerst voelde bewegen toen zij naar een schilderij van deze man keek. Leonardo groeide op in een achterbuurt van Hollywood. Zijn eerste grote rol was in de serie Parenthood waar hij drie afleveringen in meespeelde. Zijn grote doorbraak was natuurlijk toen hij Jack Dawson in de wereldberoemde drie uur durende Titanic speelde. Naast filmacteur is hij ook een producent. Leonardo heeft meer dan dertig (!) filmprijsnominaties op zijn naam staan, maar hij heeft er slechts twee gewonnen.
In een Leonardo Film bui? Hier een lijstje met films waar hij in heeft gespeeld + leuke kijk linkjes.
The Wolf of Wall Street (2013)
The Great Gatsby (2013)
J. Edgar (2011)
Inception (2010)
Shutter Island (2010)
The Departed (2006)
The Aviator (2004)
The Beach (2000)
The Man in the Iron Mask (1998)
Titanic (1997)
Romeo + Juliet (1996)
Eating Gilbert Grape (1993)
Onze grote kindervoorbeelden van K3, waren de eerste echte fangirls en ze hadden dus ook een nummer over hem geschreven. De tekst van dit nummer is ook op mij en waarschijnlijke vele anderen van toepassing.
Ik ben verliefd op Leonardo.
Leonardo Di Caprio.
Pak me vast, ik wil met je dansen.
Net als op die grote boot.
Ik ben verliefd op Leonardo.
Leonardo Di Caprio.
Pak me vast, ik wil met je dansen.
Net als op die grote boot.
Dus zet nu dit liedje op, pak een bak popcorn en geniet lekker van dit awesomesauce Leonardo DiCaprio topic.
Voor de modjes, er was al een Leonardo DiCaprio topic, maar hier was al sinds 2012 niet meer in gepost en het was meer een vraag en geen overweldigend geweldig fantopic.