Lenzen

Hoi allemaal,

Heel even een onnodig topic aanmaken, maar ik vraag me af of jullie hier iets van af weten. :cold_sweat:
Ik heb namelijk nu al een tijdje (maand)lenzen (bijna 3 jaar nu) en sinds ik dit setje in heb, irriteert mijn oog heel erg. Er zijn momenten dat mijn oog gewoon heel zeer doet, ik voel mijn lens zeg maar op mijn oog liggen. Ook komt er uit beide ogen prut, vooral 's ochtends.
Ik ben hiervoor langs de opticien geweest en hij zei dat het geen ontsteking is en er zit ook geen scheurtje in. Hij heeft mij een nieuwe lens mee gegeven, maar mijn oog irriteert nog steeds.

Is er eigenlijk een topic over brillen/lenzen?

Groetjes van mij :slightly_smiling_face:

Misschien ligt het aan de vloeistof waar ze je in moet leggen als je gaat slapen? Of de vloeistof waar de lenzen in zitten als ze nog niet gebruikt zijn? Mijn ogen reageren heel slecht op de vloeistof waar de lenzen inzitten als ze nog dicht zijn.
Maar ik doe ze meestal een dag ervoor al in de gewone vloeistof en dan heb ik er minder last van.
Voor de rest zou ik het echt niet weten!

Hmm nee, denk het niet. Gebruik al vanaf de eerste keer dezelfde soort vloeistof :cold_sweat:
Maar thanks

Draag je elke dag lenzen? Misschien kun je een paar daagjes geen lenzen indoen maar je bril op!