Lenzen

ik heb zachte lenzen, en ik heb ze woensdag laten vallen en toen kon ik ze niet meer vinden. ik zocht ze elke dag maar ik vond ze maar niet. vandaag tijdens schoonmaken van mijn badkamer zag ik mn lens liggen bij het puntje van mn kast. hij was nogal hard geworden, en omdat ik dit al een keer meemaakte besloot ik om hem in een potje met vloeistof te doen. de vorige keer vond ik hem na 12 uur en toen kon ik er nog prima mee doen. maar nu lagen ze dus 4 dagen te drogen en mijn vraag is of ik ze nog eigenlijk wel ik kan doen? ik heb ze deze maand zeker vaak nodig, anders zou ik gewoon wachten op de volgende maar deze maand MOET ik ze hebben. en ik heb deze net gekregen, en de volgende komen pas over een maand. ik kan natuurlijk ook nog een keertje lenzen bestellen maar ze komen toch over 3 a 4 weken pas binnen dus het heeft ook geen zin.
heeft iemand misschien ervaring? :frowning_face:

Gewoon proberen als je er geen last van hebt neem ik aan dat het gewoon kan!

Gewoon even in vloeistof laten zitten, goed schoonmaken en dan proberen.

Daarom bestel ik gewoon om het half jaar haha. Heb je altijd nieuwe lenzen bij de hand. Ik weet alleen niet of het nog verstandig is om de lenzen nog opnieuw te dragen…