Lenzen zijn paars...?

Hallo allemaal (:

Okee ik heb dus echt iets super raars xD Gister wilde ik namelijk mn lenzen indoen, waren ze dus ineens PAARS. Nouja, ik nieuwe lenzen in gedaan en naar de Hans Anders gegaan ermee, maar die weten ook niet wat het is. Ik heb gewoon de goede vloeistof enzo…
Thuis heb ik een nieuwe fles vloeistof open gemaakt voor het geval dat, maar nu doe ik net mijn lenzen uit, zijn ze weer paars :confused:
Het kan dus niet echt aan de vloeistof liggen…
Heeft iemand anders dit misschien ook een keer gehad of weet wat het is? x]

Alvast bedankttttt

Nog nooit van gehoord, up.

Heel apart! En vreemd dat ze het bij de opticiens ook niet wisten.
Maar sorry ik heb er ook geen ervaring mee

geen idee, ben wel benieuwd upje

Ik weet ook echt niet wat het kan zijn, op Google krijg je ook helemaal niks behalve sites waar je paarse lenzen kan kopen xD

WTF. Haha, ik heb ook lenzen van de Hans Anders, en als mij dat zou gebeuren zou ik idd wel willen weten wat het is. Ik heb alleen geeeen idee, haahha :’)

Oké, ik heb al 7 jaar lenzen en je zou denken dat ik het allemaal wel gezien heb zo langzamerhand. Maar dàt, nooit haha :’)

Huuuuh?! Geen idee! Maak eens een foto :stuck_out_tongue: Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet haha.

Wat voor lenzenvloeistof gebruik je ?

En gebruikt je misschien ook oogdruppels? Want die kunnen je lenzen ook verkleuren. Ja ben even aan het googlen geslagen :stuck_out_tongue:

Ik gebruik die lichtblauwe, Sensitive. En nee geen oogdruppels. Ik heb wel sinds gisteren een nieuwe eyeliner, een zwarte, geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben. Ik gebruik hem niet op mijn waterlijn dus de kans dat het in mijn oog komt is vrij klein…
En ik zal morgen even een foto maken haha xD

zijn ze als je ze afspoelt met water of juist nieuwe pakt ook paars dan. die van mij zijn namelijk van zichzelf heel lichtblauw

Ja schijnbaar kan mascara dus ook invloed hebben op lenzen, dus eyeliner zou ook kunnen. Ik zou het even niet meer gebruiken en kijken of ze dan ook nog verkleuren. Doen ze dat niet, dan is het misterie opgelost :stuck_out_tongue:

Nee, ze zijn gewoon doorzichtig. (:
En het is ook niet echt een gloed eroverheen ofzo, ze zijn gewoon puur paars xD

@ Purepassion: hmm dan zal ik morgen even geen make up op doen en kijken wat er gebeurd!

Vind het wel vreemd dat ze dat niet weten bij de opticien. Ik google 5 min en vind dat make up er invloed op kan hebben. Maar goed soms zijn het ook maar winkelmeisjes die een bijbaantje hebben.

Ja, ik vind het ook apart. Ze zouden het navragen aan de man die mij mijn lenzen toen heeft aangemeten, hij heeft er geloof ik wel verstand van, en ze zouden vandaag bellen maar dat hebben ze nog niet gedaan. Misschien bellen ze morgen wel… Anders ga ik sowieso nog een keer langs (:

Bedankt voor het helpen Googlen trouwens ^^

Cool, beetje vampier enzeuuu :grinning:

Heb je harde of zachte lenzen?

Ik denk zachte of niet? Want als je harde hebt, worden die niet zomaar paars…