Lenzen wazig zien

Ik heb kleurlenzen gekocht voor Halloween, alleen het probleem is nu dat als ik ze in heb, ik ontzettend wazig zie… Ik heb op youtube filmpjes gekeken hoe ik de lenzen moest schoonmaken etc. Ik heb de linkse in mn linker oog… en ze zitten niet binnenste buiten… dus ik vroeg me af wat ik nu toch nog verkeerd doe dat ik zo ontzettend wazig zie?

Ze zijn niet op sterkte ofzo?

Nope

Doe je eerst lenzen in en dan pas make-up? Andersom kan er namelijk wel voor zorgen dat je wazig ziet.

Ik had het mijn met kleurlenzen soms ook een beetje, dus misschien ligt het gewoon daaraan. Het zijn tenslotte geen super goede lenzen. Tenminste die van mij niet.

Heb je normaal gesproken wel lenzen? Je kan namelijk niet zomaar lenzen in doen

Had ik gisteravond ook met mijn gewone lenzen met sterkte, heel vreemd.

Help heel erg vaak knipperen ook niet? Ik draag namelijk gewone lenzen en soms zijn die ook wel wazig en als ik dan knipper wordt het beter.

Was je je handen wel heel goed voor je ze in doet? Anders kan het ook zijn dat er stofjes en viezigheid op je lens zit.

ja ik was mn handen echt grondig. droog ze met een schone handdoek af! Nee ik heb ze even een half uurtje in gelaten maar werd er raar van op den duur… Maar ik deed ze in laat op de avond, toen mn make up zeg maar niet ‘nat’ was… of kan het alsnog daardoor wazig worden? Nee heb normaal gesproken geen lenzen :wink:

Heb je zelf ook normale lenzen? Het kan zijn dat je oog niet tegen lenzen kan, en dan is het ook niet verstandig om lenzen te dragen…