Lenzen vloeistof

Heey (:
ik heb nu sinds ongeveer 3 dagen lenzen gevalt goed enzo… maar soms als ik ze in doe en een paar minuten in heb lijkt wel alsof hij hard is ofzo en dan voel ik hem als ik knipper. Nu dacht ik al ik er nou wat lenzen vloeistof op doe helpt dat misschien? ik heb dat gedaan maar is het erg als er bijv 2 druppels van in je oog komen :o:O omdat zegmaar ontsmettend spul is…

weet niet OF er al een topic van is maar heb hem niet gezien (:

xxx

Nee, dat kan gewoon hoor :slightly_smiling_face:
Je spoelt je lenzen er immers ook mee af, dus het komt sowieso in je ogen, en volgens mij kan dat geen kwaad hoor :slightly_smiling_face:

haha oke :grinning: ja mijn moeder vind het allemaal nog een beetje eng enzo :stuck_out_tongue: haha dus ze zei: eeeej dat is niet de bedoeling om veel in je oog te krijgen haha :blush: dus werd een beetje bang!
bedankt voor je reactie

heb je lenzen van de hans anders ? met die vloeistof van de hans anders,
want er is wel één vloeistof daarvan (de blauwe fles) en die is niet zo goed voor je ogen om daarmee direct een druppel in je oog te doen, die is alleen voor in het potje als je ze uithebt.
maar bijvoorbeeld (de roze fles) kan helemaal geen kwaad daarmee.
Want ik doe precies hetzellfde :'D , anders krijg ik het zelfde wat jij omschrijft.

X.je

ehmm ik heb ze van Het Huis weet niet of je dat kent ofzo… en het is "alles-in-een-vloeistof. Zo staat het erop haha

okee :’)

dan kan je het gewoon een paaar druppeltjes in je oog doen zegmaar, als het geen pijn doet. kan het helemaal geen kwaad !

X.je

haha oke dankjewel!
xxx