Lenzen van de specsevers?

hehe!

Ik heb afgelopen jaar lenzen van de pearl gehad, maar die hebben mij eerst bedonderd. Ze zeiden dat ze begonnen met de goedkopere lenzen en dan aan mijn oog zouden aanpassen. Maar toen een maandje later
moesten we afrekenen, moest ik gewoon meer dan 300 euro betalen, terwijl hij niks had gezegd dat hij naar de duurdere lenzen was overgestapt.
Ontzettend slechte communicatie dus.

Maar ik wil nu naar specsevers, maar ik heb nu dus de duurste van de Pearl, zou ik dan wel met goedkopere van de specsevers kunnen? Ik zat te denken aan die van 14 euro per maand. (dat is de 3e prijsklasse van de in totaal 5 prijsklassen)
Of kan je daar niet een hele dag mee?
En wat is over het algemeen de indruk van specsever lenzen?

x

als je voor het eerst lenzen neemt, krijg je meestal extra zuurstofdoorlatend en die is best wel duur.
daarna zou je de goedkopere kunnen krijgen…
maar de prijsklasse is over het algemeen best wel gelijk, behalve bij de hans anders xD.
je moet kijken of die lenzen wel geschikt zijn voor jouw ogen…
gaan vragen dus.

Ja, ik denk het wel.
En anders vraag je toch of je ze eerst 2 weken op proef mag?

oh de engelse taal toch :’] Niet dat Specsavers engels is, maar het klinkt iig zo xD

Ik zou het daar gewoon vragen?

uhm ik weet niet …
ik zit bij Hans Anders. eerst dacht ik dat het flut zou zijn, maar het zijn wel goede lenzen opzich en ook super goedkoop. (dat ik weet dan)

ik zou het gewoon vragen, :slightly_smiling_face:

Ik zit ook gewoon bij Hans Anders, vet chille lensjes en maar 55 euro voor een halfjaar maandlenzen :3
Waarom meer betalen als ze goed zijn, right? :slightly_smiling_face:

Ik zit ook bij de Hans Anders. Doe ook mee aan het lenzenplan en betaal 8,95 per maand en kan 1x in het halfjaar nieuwe lenzen halen. Nooit problemen mee gehad. :slightly_smiling_face: