Lenzen + oogpotlood

Hee, ik heb harde lenzen, en ik draag niet zo vaak oogpotlood, maar als ik het draag op mijn waterlijn, of gewoon in mijn ooghoek zegmaar (buitenste, dus niet bij m’n neus) dan gaan mijn lenzen irriteren, maar het oogpotlood raakt mijn lenzen niet geloof ik?

Hebben meer mensen hier last van? Ik heb trouwens waterproof oogpotlood van de etos.

ik heb nergens last van?

Ja ik heb er ook last van! ik heb zelf zachte lenzen.
Maar wat voor oogpotlood ik ook probeer mijn ogen blijven irriteren want op een of andere manier komt het in je oog terecht en dus ook tegen/in je lens,
helaas pindakaas.

ik heb ook zachte lenzen, en gebruik 't potlood van de hema

Ik heb dus harde hahah, misschien dat het ook daar aan kan liggen?

Ik weet niet mijn moeder heeft harde lenzen en die roept al snel auw als er een klein vuiltje in haar lens zit, waar ik niet zo snel last van heb xd
maar misschien moet je een keer een wat duurder oogpotlood kopen?!

of probeer eyeliner

Ik heb zachte lenzen. Maar eyeliner prikt erger als oogpotlood.
Ik kan wél gewoon oogpotlood opdoen, maar als het tegen m’n lens aankomt of er zit een vlekje op, dan doet het weldegelijk zeer.

ik doe trouwens altijd eerst make-up op voordat ik m’n lenzen in doe xD

Doe ik ook, met eyeliner heb ik er totaal geen last van haha.

Als ik eerst makeup opdoe en dan mijn lenzen is, is al mijn oogmakeup er weer af. =’] Maar eyeliner op je waterlijn is heel slecht voor je ogen, heb ik eens gelezen.

Ikzelf heb zachte lenzen en heb daar helemaal geen last van. Misschien dat het oogpotlood toch per ongeluk terecht komt op je lenzen? Dat is een nadeel van harde lenzen. Als die een beetje vies zijn, dan gaat het al ontzettend irriteren…

een vriendin van mij heeft lenzen en doet vrij veel eyeliner op. heel vaak heeft ze geïriteerde ogen, dus daar kan het aan liggen…?

Ik heb zachte lenzen en heb altijd eyeliner/oogpotlood ook gewoon bij de ooghoek zeg maar. En heb er geen last van…

Mmh nouja, ik doe dan maar gewoon geen oogpotlood op mn waterlijn meer, maar iets eronder, dan gaat het wel. Maar dat klopt ja, altijd als er iets in waait ofzo dan loopt m’n makeup uit en blijf ik een half uur lang tranen…

Harde lenzen zijn snel geirriteerd. En wanneer je oogpotlodo op je waterlijn doet, gaat je oog dit ‘schoonmaken’ en krijg je van die dingetjes in je oog wat je normaal gesproken alleen smorgens hebt (‘slaap’ in je oog) ik denk dat daar je lenzen van geirriteerd raken.

Ik heb harde lenzen en het is wel gewoon mogelijk hoor.
alleen het kan zijn dat het wat prikt en dan moet je even naar één punt staren en dan verdwijnt het vanzelf (net als wanneer je er een stofje tussen hebt ofzo)

Ik heb meer last van oogschaduw dan van oogpotlood :stuck_out_tongue:

Jaa, heb ik ook! Maar alleen in het begin, als ik het net op het.
Bijv gister ging ik naar de film, dus nog ff snel mn make up bijgewerkt, en ik daar helemaal tranen x’DD

Maar misschien moet je zoeken voor een ZACHT oogpotlood, en geen waterproof, die dingen zijn aggressiever dan gewone :stuck_out_tongue: