Lenzen inhouden??

Waarom doe je niet gewoon je bril op in de bus?

-

Ik zou inderdaad gewoon je bril opzetten.

Ik ben ze twee keer ofzo vergeten uit te doen, mee geslapen, ging gewoon goed.
Maar je kan ze toch gewoon in de bus in doen, als je de avond ervoor de vloeistof in het doosje gewoon verschoont is het echt geen ramp als je ze dan vrijdagochtend niet nog weer apart schoonmaakt voor een keertje.

Ik heb dat wel vaker gehad, is bij mij geen probleem geweest.
Als je gewoon een beetje druppelt moet het kunnen.

Heb je een bril? Kan je die dan niet gewoon voor een keertje aandoen?

bij mij precies hetzelfde :slightly_smiling_face:

huh,
haha als ik ze oook na 1 nacht in heb gehad, zitten ze helemaal aan mn
oogbal geplakt :grinning:
voor moi geen aanrader
& zoiezo wel slecht voor je ogen dacht ik.

Is een bril voor die vrijdag geen optie? Of heb je die niet?

Ik denk dat het wel moet kunnen, maar als je in de bus gaat slapen worden je ogen natuurlijk wel droog :wink:

niet iedereen met lenzen heeft een bril.
ik bijv, niet :grinning:

er komt iets in me op (A)
DAGLENZEN :grinning:
of is dat niks :stuck_out_tongue:

Je hoeft toch niet per sé je lenzen in te houden in de bus? Ik neem aan dat je ook gaat slapen. Neem anders gewoon je lenzenbakje mee in je ‘handbagage’.
In principe kan het wel, maar ik zou het persoonlijk wel vermijden als het niet hoeft.

Ik heb t 2 weken terug ook gedaan, ik heb niet tussendoor gedruppeld dus mn ogen waren wel erg droog maar t is goed te doen als je tussendoor ook druppeld :wink:

ik heb zachte lenzen - weet niet wat jij hebt?
maar kging pas naar parijs met school, toen heb ik ze ook heel de tijd in gehad, worden aan het eind wel beetje droog, maar ik had ook geen vloeistof mee, dus denk dat het wel moet gaan! bij mij ging het in ieder geval goed, 26 uur achter mekaar ongeveer.

Doe ze uit!
Door dat soort stunts zijn mijn ogen helemaal beschadigd geraakt en mag ik nooit meer lenzen.

Ik snap niet hoe mensen hun lenzen zo lang in kunnen houden? Ik heb zelf harde lenzen (sterkte 7,5 beide ogen) en als er een stofje inkomt, of iets wat er in waait, nou dan begin ik al te tranen. Ik zou ze uit doen als ik jou was… maargoed :’)

ik heb harde lenzen, en kan ze best 48 uur inhouden :’) krijg alleen wat geirriteerde ogen. Maar als je zachte lenzen hebt zou ik het niet doen als ik jou was, hoor van heel veel dat die vreselik uitdrogen als je je ogen dicht hebt enzo. Maargoed, probeer het uit :’)

Baaaaah o.o
Maare, dat klinkt niet goed, dus ik zou het niet doen.
Zo erg is het toch ook weer niet als je je brilt even opdoet?