Lenzen geopend

Hee!

Ik ben net begonnen met lenzen en heb dus nu een 10 paar daglenzen gekregen.
Ik ging toennet oefenen en er viel 1tje. Omdat ik het niet kon vinden heb ik nog een lenz opengemaakt(in sown doosje met vloeistof weet je wel). Maar niet lang daarna heb ik die lens weer gevonden.
Mijn vraag is dus: Kan ik de geopende lens morgen nog gebruiken of kan ik het beter weggooien?

x

Ik heb maandlenzen, dus geen idee. upje voor jou.

Ik zou 'm morgen weer gebruiken.

Ik heb geen ervaring met lenzen, maar ik heb wel is van en vreindin gehoord dat haar lenzen waren uitgedroogd en dat ze toen nieuwe moest. Dus als de lesn uitgedroogd is zou ik hem niet meer gebruiken anders wel denk ik. Staat er niks in de bijsluiter? -of krijg je die niet bij lenzen? :stuck_out_tongue:-

Zolang je natuurlijk wel lenzenspul hebt.

Ik heb het gewoon in dat NaCl oplossing laten zitten en kapje overheen gedaan nu.

Heb je zachte of harde lenzen? Ik heb zachte lenzen gehad en als je die een paar uur ‘los’ laat liggen dan drogen ze uit. Maar als je hem gewoon vrij snel weer in je lenzenspul hebt gedaan, zou ik het morgen gewoon weer gebruiken. Als die vervelend zit/pijn doet dan kun je alsnog een nieuwe pakken;)

Je kan hem in een nieuw bakje doen met vloeistof, en dan dichtdraaien. In dat bakje met ‘papiertje’ drogen ze nu uit…

Moet het persee so’n lenzendoosje? Want dsat heb ik namelijk niet. Ik heb wel een plein ‘potje’ bijna zo groot als sown lenzendoosje. Kan ik daar alles erin doen?

Ik zou hem gewoon weg doen…Ik heb ook daglenzen gehad. Je hebt er dan zoveeeel dus maakt niet uit als je er 1tje weggooit. (vind ik dan)

Zachte lenzen. Ik wee tniet waaruit lenzenvloeistof bestaat, maar ik heb het in het spul laten zitten waar het in het begin ook zat.

Ja ik vind dat weer jammer x] Dus ik zou het wel het liefste houden en bewaren tot morgen als het kan.

gewoon voor de zekerheid weggooien, je hebt er toch heel veel. Loop je ook niet het risico op ontstoken ogen (8 dagen geen lenzen!) :wink:

Als het maar is afgesloten;)

ik gooi um maar weg, heb toch eigenlijk geen zin in een infectie ofso :]
tnx iedereen

Er mag een slotje hier op =D