lenzen douche? zwemmen?

hey

ik heb sinds kort lenzen en me vriend en ik willen graag samen douche
maar ik weet niet over het kan met je lenzen douche of je ze beter uit kan doen?
ik vroeg me ook of kan je ermee zwemmen zojah in chloor of in een (gecontroleerd) meer?
ik heb zachte lenzen
groetjes natasja938

Je kan er wel in douchen, zolang je de douchekop niet recht in je oog spuit, maar ik denk dat je dat niet van plan bent :stuck_out_tongue:

En je kan er ook mee zwemmen, maar dan niet met ogen open onder water, want dan kan je hem kwijt raken. Het is niet erg als er wat zwembadwater in je oog komt.

zoals al gezecht was je kan er gewoon mee douchen geen enkel probleem … ik kan er ook mee zwemmen en ook met ogen open maar dan drogen ze wel uit dus moet je echt mee uitkijken want de kans is wel groot dat je hem dan verliest

Nou ik heb er zelf wel last van als ik douch, mijne verdraaien dan altijd en dan zie je een paar seconde heel onduidelijk.

nee ik ga denk niet met me oog wijd open een straal de in doen dan is al zonder lenzen niet fijn
ik kan dan wel me hoofd recht houden ( naar voren kijken ) en klein beetje omhoog
ik had ook gelezen dat traanvocht gewoon erbij kom
ik heb van die lenzen die egt op je oog zitten maar ik mag ze niet met kraanwater doen als je ze in je oog heb kan het dan toch geen kwaad dat beetje water in je oog komt?

srry voor die vragen maar ik kan bijna niemand die lenzen draag egt

ik zou er niet mee onder water gaan iig, de kans is groot dat je ze dan kwijt raakt

Op je 14e douchen met je vriend, damn.

In ieder geval, kun je dat niet beter aan de opticien vragen. Of ga je altijd af op meningen van mensen die totaal geen verstand van dit hóeven te hebben.

Ik douche bijna altijd met mn lenzen in. Gewoon zorgen dat je de douchekop idd niet in je oog laat sproeien, want dat voelt raar aan :stuck_out_tongue:
En verder laat ik ze ook in tijdens het zwemmen, als ik voor school moet zwemmen, neem ik wel altijd een duikbril mee.
Maar als het voor te zwemmen is met vrienden, neem ik geen duikbril mee.
Gewoon je oogjes goed dichthouden als je onder water gaat (:

ik douche en zwem altijd gewoon met mn lenzen in, je moet alleen niet onder water zwemmen met je lenzen open, voor de rest gaat het gewoon hoor!

Ja, je kan prima douchen met lenzen in!
Alleen idd niet recht in de straal kijken.
Zwemmen doe ik er ook altijd mee, maar je kan beter niet open ogen doen onder water.
Heb het wel is gedaan, en het ging niet fout, maar erg slim is het niet, haha.

Hey naamgenoot , douche kan well doe ik ook soms gwn…

ja zwemmen ik heb er alleen last van als ik me ogen dichtknijp voel je segma een beetje prikken sie je ff een seconde wasig en dn kan je weer verder hoor , maar soals iedereen hier zegt gwn het liefst met je ogen dicht zo heb je minder kans dt er lucht in komt en je hem kwijtraakt :wink:

ok
gewoon zorgen dat zo min mogelijk water bij me ogen komt
of gewoon me hoofd niet onderwater
bedankt
ik denk dat het wel gaat lukken nu :wink:

Voor het douchen zou ik het niet weten: Ik haal ze er of uit voor het douchen ( 's avonds) of ik doe ze in na het douchen ( 's morgens).
Maar zwemmen met lenzen kan gewoon, maar niet onder water met je ogen open dus. (eigenlijk wat iedereen hier dus al zegt).

kan allemaal als je maar geen water in je oog krijgt… in de douche dus gwn beetje opletten. om te zwemmen zou ik ze niet inhouden tenzij je een zwembrilletje draagt.

Ik ga nog maar eens vertellen wat iedereen al zei: je kan er gewoon mee douchen en zwemmen kan ook zolang je onder water je ogen dicht doet. Ik ben er nog nooit een verloren in ieder geval.

ik douche en zwem met lenzen
douchen : ogen dicht houden als je bv er helemaal onder staat en dan even met de handdoek droogdeppen

zwemmen : ik neem altijd klein handdoekje mee om m’n ogen te deppen zodat er niet teveel chloor in komt en n zwembril. Ik kan iet zwemmen zonder zwembril en drm doe ik soms m’n lenzen uit om te gaan zwemmen en heb ik een versterkte zwembril.

Je kan alles gewoon doen, nya nie tmet ogen open zwemmen dan he…